+KESÄHELMET viikoilla 8 & 9+
Kommentit (43)
Moip!Osallistunpas minäkin vihdoin ketjuun,on tullu luettua paljon,mutta pysytelly taustalla :) Mulla on ollut suppareita jo 17 vk lähtien,harjotus suppareita siis.Nyt on todella paljon ja liitos kipuja myös...Nukkuminenkin on hankalaa,kun ei oikeen löydy hyvää asentoa...Olen 160 cm pitkä ja painoin 52 ennen raskautta,painoa ei ole tullut kun se 6kg mutta massu on suuri ja sf mitta iha yli rajojen,kuten edellisessä raskaudessakin.Tiistaina lääkäri neuvola,saas nähdä kuin on masu taas kasvanu...Esikoinen syntyi rv 32,ja pelkään,et tääkin tulee jo ennen aikaisesti,en halua,ois niin mukava saada täys kasvuinen vauva,jonka saisi heti kotia,eikä tarvisi kuukausia olla taas sairaalassa :( Häätynee ottaa parsin neula käteen,mikäli alkaa paikat aukeneen ja ommella ne takasin kiinni heh :D
- Tunsin liikkeitä varmasti vasta joskus viikon 21 tienoilla, en ehkä aiemmin oikein tiennyt mitkä on potkuja yms kun ensimmäistä odotan :)
- Välillä kun silittelen ja vähän painelen masua niin poika innostuu oikein kovasti potkimaan!
_ Yöllä on aktiivisin aika ja jonkinlainen jumppatuokio alkaa vähän sen jälkeen kun olen syönyt :)
- Alaselkä ollut kipeä koko raskauden ajan,pahenee vaan kun masu kasvaa. Myös närästys ja suonenvedot vaivaavat.
- Hb oli laskenu 150:stä 120:neen ja rautaa syön nyt sitten yhden päivässä.
Neuvolassa oltiin eilen ja kaikki hyvin. Painoa tullut jo 8 kiloa...hiukan hirvittää kun oli ennestäänkin jo muutama liikakilo...
Mutta tällaista tällä kertaa :)
Oikein ihanaa odotusta kaikille !! :)
Martsa ja patukka
rv 24
Tekniikan ihmelapsi, nyt sain viestin näkyviin tuplana :/ Pahoitteluni siitä :D