Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoria äitejä/odottajia jkl:stä tai lähiseudulta?

22.02.2010 |

Apua, mulla on menkat nyt tosi pahasti myöhässä ja joitakin muitakin oireita tullut, kohta apteekkiin ostamaan raskaustestiä. :) Toivottavasti näyttäs plussaa! Oon 18 vuotias, poikakaveri 19. Ollaan oltu yhdessä kohta 3 vuotta ja lähes kokoaika asuttu samankaton alla. On tätä jo odotettukin, toivottavasti nappaa! Olis kiva jutella muiden kans aiheesta. Joten rohkeesti kommentoimaan vain! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 19 vuotias tyttönen Jyväskylästä. Ensimmäinen tulossa ja 1.10 on laskettuaika :)

Vierailija
2/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 21 vuotias ja mulle sanottiin heti lääkärissä että "ootpas sinä nuori" :D ei sen mun mielestä ole iästä kiinni, kunhan on henkisesti tilanteessa mukana, se riittää. =) Meillä laskettuaika 23.elokuuta, sitä odotellessa =) kuinka on teillä raskausaika sujunut? myö ollaan nyt rv 24 ja siltä jo kyllä näytänkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 20v. neitonen Etelä-Suomesta, olemme mieheni kanssa muuttamassa Jyväskylään kesä-heinäkuussa.

Meillä myös odotellaan esikkoa, laskettu aika 11.10. :)

Olisi ihanaa löytää juttukavereita ja ehkä myöhemmin syksyllä myös vaunuilu-seuraa Jyväskylän suunnalta - me kun ei tunneta sieltä päin ketään. :)

Vierailija
4/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 22 vuotias pienen pojan äiti jyväskylästä. Esikoisemme syntyi 4.4.2010 joten on nyt kuusi viikkoa vanha

Vierailija
5/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Jyväskylän läheltä kotoisin oleva nuori äiti. Itse olen 20 v , avomies 21 v ja meidän ihana poika joka on nyt 3,5 kk :)

Mukava kyllä olisi saada juttuseuraa, kaveripiirissä ei ole kun yks pariskunta jolla lapsi..

Vierailija
6/6 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös 21-vuotias äippä ja 5 kk vanha poika. Asustellaan Jyväskylässä lähellä keskustaa. :) Itsellä on jo muutamia äiti- ja vauvakavereita mutta uusiin olisi kiva tutustua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi