Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
21.02.2010 |

olette vitun outoja, katkeria ja itsekeskeisiä ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lisää. Mistä olet nyt pahoittanut mielesi?

Vierailija
2/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette vitun outoja, katkeria ja itsekeskeisiä ihmisiä.

Minä en koe olevani mikään edellämainituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kaikki olleetkaan sun kanssa samaa meiltä??!! Höh :(

Vierailija
4/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut tätä palstaa hetken, ei täällä muuta tehdä kuin haukuta, arvostella, eikä muutenkaan keskustella vaan kaikesta pitää etsiä se negatiivinen asia. mitään ei voi laittaa ilman että ei tulisi paskaa niskaan, on heti huono äiti jos mokaa pienen jutun, nuoret äidit tuomitaan samantien huonoiksi äideiksi tai jos sattuu olemaan vähän iäkkäämpi äiti niin hän ei jaksa ja mitä helvettiä hän vielä lapsia tekee kun ikääkin löytyy?



olisi vielä vaikka mitä, mutta en jaksa kirjoittaa enempää, ymmärsitte varmaan pointtini.

Vierailija
5/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii joukkoon.

Vierailija
6/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vielä vaikka mitä, mutta en jaksa kirjoittaa enempää, ymmärsitte varmaan pointtini.

Tällä keskustellaan ja kerrotaan mielipiteitä. Täällä ei lässytetä, eikä halipusutella. Jos ei kestä sitä, että ihmisillä on erilaisia käsityksiä elämästä, ei kannata varmaankaan tällä palstalla pyöriä.

Ja tietyt aiheet on niin loppuun kaluttu, että kukaan ei jaksa niitä enää. Neitsyet aina niihin innostuu ja sitten itketään, kun saa paskaa niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii joukkoon.

Nyt olen sitten samalla tasolla kun te muut.

Vierailija
8/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ihmeen takia ei voi keskustella asiallisesti?

miksi pitää olla niin ilkeä? miksi ei voi kertoa omaa mielipidettä niin että se ei loukkaa muita? puhutko tällä tavalla myös ihan kaupassa, joku kysyy sinulta missä maito on, sanotko hänelle ; mitä vittua sä multa kyselet, sä osaat kyllä etsiä ihan itsekin!

toteat vielä perään. jos et kestä todellisuutta älä käy täällä, älä puhu tuntemattomille ihmisille jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän