Raskaana olevat: Mitä haaveilette tekevänne kunhan vauva on syntynyt?
Mun haaveet ei liity esim. alkoholiin, vaan haluan a) laihduttaa ja b) hoitaa kauhean epäpuhtaan ihoni kuntoon.
Mikäänhän ei mua estäisi aloittamista noita molempia jo nyt, mutta jotenkin olen motivoinut itseni siihen, että pistän elämäntavat uusiksi kun en enää ole raskaana.
Kommentit (30)
Eli listeriavaarallisia ja toksovaarallisia ruokia sekä lakua mielin määrin :)
Ja imettää sitä pientä nyyttiä. Minusta on ihana katsoa, kun vauva syö.
Esikoinen oli 2kk ja maito loppui kuin seinään. Vaikka olin "opiskellut" asiaa etukäteen. Ja kaikkeni tein, kun huomasin että alkaa loppumaan. Pelkään vaan, että mun rinnoissa on jokin rakenteellinen vika, eikä niillä voi imettää... Toivon tietysti että asia ei ole näin ja tällä kertaa onnistuisin!!
nyt ajattelen että toivottavasti meille tulee vauva (rv 33)
haaveilen myös siitä että saan huoletta syödä kaikkea, kuten graavilohta..
5
nukkuvani vauva kainalossa päiväunia.. tekeväni vaunulenkkejä miehen kanssa.. imettäväni.. laihduttavani.. nukkuvani mahallani.. nauttivani kotona olemisesta ilman opiskelu tai työstressiä.. neulovani.. haaveilen myös siitä että minulla olisi joku samassa tilanteessa oleva toinen pienen vauvan äiti käverina tai ystävänä
t. rv 18+6
Haluan treenata kovaa! Jotenkin raskausaikana liikunta keventynyt huomaamatta ja nykyään reippaiden treenien tilalla on vain uintia ja kävelyä.
35+
vaan olen oikein tyytyväinen, että vauva on vielä mahassa ja voin syödä (melkein) mitä vain.
Kolme aiempaa ovat olleet moniallergisia ja ensimmäiset 1,5 vuotta on menty tosi tiukalla imetysdietillä. Joten nautin nyt ja tod.näk. kärsin sitten myöhemmin :-)
Mutta lähinnä haluan saada imetyksen onnistumaan ja näkemään miten pikkuinen sopeutuu uuteen kotiinsa sairaalasta kotiutumisen jälkeen.
Siitä myös haaveilen, että voin nauttia punaviinilasillisen kunnon pihviaterian kyytipoikana.. :)
Mutta kyllä molemmissa raskauksissa olen vain haaveillut siitä, että vauva syntyy ja saan elämäni takaisin.
Eli kammottava olotila koko raskauksien ajan, eikä siinä juuri muuta ole kyennyt tekemään kuin on vain yrittänyt selvitä päivästä toiseen. Ja synnytyksen jälkeen vointi on heti normalisoitunut, ja voi kyllä se on ollut ihanaa.