Tuntuu että tein väärin
Riitelin parhaan kaverin kanssa. Lopulta en enää kestänyt, ja sanoin etten halua koskaan nähdä häntä. Hän oli lähdössä teneriffalle ja lentokone joutui onnettomuuteen. Kaverini kuoli enkä anna sitä itselleni anteeksi ikinä! Syytän tästä itseäni. En tiedä mihin tunteeni purkaisin. Päässä liikkuu niin monta asiaa.
Kommentit (6)
Ja oikein kuolonuhreja. Provo, ja surkea sellainen.
tuo onnettomuus on tapahtunut? On kai siitä ollut jossain uutisissa. Tuskin kuitenkaan oli sinun syysi.
olen ohis, mutta arvasin että tälläisiä vastauksia tulee.
tiedoksi että en minäkään koskaan täällä kerro todellisia paikannimiä tai vastaavaa vaan naamioin asiaani hiukan. lentokonekin on voinut olla vaikka laiva
olen ohis, mutta arvasin että tälläisiä vastauksia tulee. tiedoksi että en minäkään koskaan täällä kerro todellisia paikannimiä tai vastaavaa vaan naamioin asiaani hiukan. lentokonekin on voinut olla vaikka laiva
"Laivan vasempaan moottoriin tuli nousussa häiri ja laiva tippui kiitor.. eiku sataman päässä olevaan metsään!" :)
Mutta hyvin te naamioitte -propsit siitä.
''Ehkä voisin tehdä kenties itsemurhan? Jos ei teitä haittaa niin mikäs siinä'' -Okei tee vaan jos oot niin tyhmä säälin kerääjä.-joo, niin taidan tehdä. -Joo, tosi siistii älä tee sitä! -Kyllä mä teen vaan.
Siis en oo mikään tyhmä. Kai nyt itse älyän että ehkä tarvitsen jonkun jolle puhua. En vaan halua saada ketään muuta ajattelemaan minun murheita. Kuinka kauan kestää että saatte sen tiedon päähänne?
Voi miten ikävää! Ei kuitenkaan ollut sinun syysi, että noin kävi vaikka syyllisyyttä tietysti tunnet. Onko sulla ketään, kenelle voit puhua asiasta? Jos ei ole niin käänny lääkärin puoleen, että saat lähetteen psykologille, tai, jos rahaa on, varaa aika yksityiseltä psykologilta.
Muista että et ole syyllinen!!