Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääseekö tästä roikkuvasta ihosta millään??

Vierailija
21.02.2010 |

olen saanut lapsen 5kuukautta sitten ja tämän jälkeen olen lisäksi laihtunut 13kiloa, mutta nyt ongelmana on iho. onko mitään neuvoja miten tästä roikkuvasta ihosta pääsee eroon? lähteekö se ikinä pois??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten korjaannu jos paljon roikkuu.

Vierailija
2/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sen pitäis palautua raskauden jälkeen... kuinka pitkään muilla on menny että on maha palautunu? Maha näyttää hyvältä kun seisoo suorassa, mutta heti kun vähän kumartuu tulee nahkamakkara..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa vauvan ja tämän LISÄKSI laihtuu niin nahka roikkuu.

Todella aktiivinen liikkuminen ja hyvä ruokailu korjaa asioita.

No, ainakin omalla kohdalla teki niin! :D

Ja iso vatsa ollut raskaana 4 kertaa n. 130 mahan ympärys.

Vierailija
4/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän syödä terveellisesti.:) auttaako imetys? rasvailen kans kovasti jos siitä jotain hyötyä olis.

ap

Vierailija
5/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos iho ei kimmoisaa ja uusiutuu hitaanlaisesti niin ei välttämättä korjaannu ikinä.

Itsellä vaikka muuten olin nopeasti omissa mitoissa niin vatsan iho ei palautunut ikinä.

Siis vaikka treenattu littana vatsa niin ihon pinta kumartuessa menee sellaiselle "vanhan näköiselle" rypylle.

Ja olin raskaana olessa 24 vuotias. Nyt 33 joten synnytyksestä reippaasti aikaa.

Mutta siis ruokavalio ja raskaus vaivat auttaa mutta täysin ei välttämättä palaudu...

Mistä pääsenkin siihen aiheeseen, että miksi naiset on niin armotomia. Miksi kaikki merkit raskaudesta ja synnytyksestä pitäisi saada pois.

Miksi ei voi ylpeydellä kantaa niitä jälkiä jotka ovat syntyneet siitä kun vartalo on tehnyt aivan uskomatttoman työn ja luonut uuden ihmisen.

En siis tarkoita, että pitäisi jättää raskauskilot päälle jne. Mutta jos nyt jää ihoon ryppyä tai muutama raskausarpi niin so what

Vierailija
6/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on raskaaksi tulemisessa ja synnyttämisessä? Sitä tekee monta miljardia ihmistä päivittäin, ei se nyt niin ihmeellistä ole. Oikein muutakaan tapaa levittää geenejä ei ole.