Mikset nuku vielä
Kommentit (14)
Vauvalla ei ole vielä rytmiä.
Surffailen beibi tissillä.
kun se tulee baarista kotiin, ruoka on ollut lämpimänä jo useamman tunnin, täytyy vielä odottaa kai se kohta kotiin tulee
miestä toiselta puolelta kaupunkia.
Ja YLE Teemalla tulee Jools Holland Show, joka jäi näkemättä viime maanantaina.
Vauva nukahtaa klo 23. ja mies heti perään. Tämä on ainoa rauhallinen hetki milloin ei tarvi passata ketään. Tänä iltana (yönä) surffaan netissä ja syön karkkia, eilen tein ristikoita ja kuuntelin iskelmää. Nukkumaan puolen tunnin päästä...
ja yhdyn edellisiin kirjoittajiin.. rauhallinen oma hetki. Karkkia vaan ei ole, harmi
uhmis ja vauva nukkuvat :) Aamu koittaa niin kiirettä taas pitää :) Ja juuri äsken vasta sain vauvan nukkumaan.
Olin töissä päivän, otin alkuillasta tunnin päikkärit.. sitten siivosin, tulin juuri suihkusta ja kohta sitten sänkyyn. 4-v lapsikin valvoo vielä, kun on tottunut tähän äitinsä rytmiin.
neiti tasan 1kk heräsi. Maidot tankkiin ja uusi yritys :)
Tässä on 7 hengen suurperheellä (uus-) taas touhuttu viikko, nyt nukkuvat kakarat, ja mies myös;-D. Minä olen aina se, joka jaksaa pisimpään. Kaipaan omaa aikaa, jopa ilman miestä. Joskus menee kolmeen, joskus vain puoleen yöhön.
Voi kun mullakin olisi neiti 1 kk:-)). Nuorin kun on herra 8,5 v;-o!!
on kivaa valvoa nyt kun mies on lomalla :) Saatetaan katsoa vielä leffa kohta ;D Vauva 6kk herää vasta 10 aikaan :)
on kerrankin aikaa eikä kukaan vedä hihasta tai pyydä jotain! On hiljaista!
kiva et täällä on muitakin valveilla.
kun lapsi on jo niin iso että kömpii itse aamun lastenohjelmien pariin.