Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imettävät äidit hoi!

Vierailija
21.02.2010 |

Jos syötätte vauvanne yöllä makuultaan sängyssä niin miten röyhtäytätte ja miten vaihdatte tissiltä toiselle kätevästi?

Kiittää hän jo etukäteen... :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en koskaan läytänyt oikeaa asentoa.) Imettämisen koin äärimmäisen hankalaksi:) utta ovatpa korvikkeellakin kasvaneet ja allergioita yms ei ole ollut:)

Vierailija
22/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aina oikein uskalla nukkua vauva kainalossa, isäntä on hieman levoton nukkuja... :/

ap

pinnikseen. On niin pieni, että uni on aika herkästi häiriintyvää. Eli samassa sängyssä hän on siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pakko röyhtäyttää tietenkään, mutta tietysti ap:n kannattaa röyhtäyttää jos lapsella kerran on ilmavaivoja joihin röyhtäytys auttaa.

Ei ole myöskään pakko imettää molemmin puolin jos maitoa on riittäävästi muutenkin. Itse en koskaan imetä molemmin puolin yöllä, harvoin muutenkaan. Tähän ei tarvi jättirintoja eikä lapsi ole nälkää kärsinyt, syönyt aina vain kerran yössä.

Vierailija
24/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko iso kokoinen, joten tarvii syödä molemmilta rinnoilta, että tulee kylläiseksi.

Mä olen tässä miettinyt (anteeksi tietämättömyyteni :P ), että auttaako toi röyhtäytys niihin pieruvaivoihin myös? Toiset neuvoo röyhtäyttämään ja toiset sanoo, ettei sillä ole oikeasti merkitystä, että se mitä äiti suuhunsa laittaa, aiheuttaa ne ilmavaivat. Eli miten on...?

ap

Vierailija
25/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin..Varmasti heräisi siihen samantien,jos rupeaisin häntä sillai pystyyn kampeamaan keskellä yötä..Laitoksellakaan ei neuvottu röyhtäyttämisestä mitään et yöllä pitäisi myöskin..

Mäkin syötän samalla kyljellä molemmista tisseistä,eikä mulla kyllä litisty tissit mihinkään..

Vierailija
26/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin syötän samalla kyljellä molemmista tisseistä,eikä mulla kyllä litisty tissit mihinkään..

et toikin on aika henkilökohtaista. mulla on niin herkät tissit, että varmasti sattuu, jos meen mahalleen tai edes reilusti kyljelleen sillain, että makaan hieman rinnan päällä. Tosin mun rinnat on ollut aika arat melkein koko raskausajan ja nyt varsinkin kun niissä on maitoa.

Vierailija
27/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, etenkin jos en itse jostain syystä saa unta, nousen istumaan ja imetän, jonka jälkeen vauva menee takaisin pinnikseen. Useimmiten kuitenkin ihan sängyssä, joko tällä moneen kertaan selostetulla tekniikalla, jolla samalta kyljeltä syötetään molemmat rinnat (ei tarvi olla isot tissit, kunhan toinen on sen verran tyhjä ettei tee kipeää kun jää väkisin vähän litistyksiin), tai sitten pyöräytän vauvan mahani päällä toiselle kyljelle vaihtaessani itse samalla kylkeä. En röyhtäyttele, enkä ole juuri muutenkaan edes päiväsaikaan röyhtäytellyt.