Oletteko koskaan kostaneet miehelle/Entiselle mieystävälle tms. suhteen päättymisen jälkeen tms?
Esim, kun Naisia kaupungilla-sarjassa eräs petetty nainen laittoi miehen asuntoon kaloja mätänemään tms...
Itse olen kokenut eron, jossa lähdin väkivaltaisen aviomiehen luota kiireenvilkkaa. Kävin sitten pakkaamassa tavaroita, jolloin soitin törkykalliiseen lakipuhelimeen (liittymä oli miehen nimellä) sekä otin hänelle joululahjaksi ostamani erittäin kalliit puserot itselleni.
Kommentit (3)
Hän teki minulle kurjan tempun aikoinaan. Pääsin kuitenkin jaloilleni. Ponnistelin ja nyt kaikki on loistavasti. Minulla on ihana mies, ihanat lapset, hyvä ammatti ja taloudellisesti tilanne on hyvä. Olen tosi onnellinen ja onnekas. Hän taas eronnut, läsähtänyt, työ on keskitasoa, ei saanut koskaan lapsia, kuulostaa katkeralta, käyttää alkoholia reippaasti yms. Jotenkin elämä tasoitti asioita ja tunnen, että on oikeudenmukaisuutta.
Ei ole koskaan ollut aihetta eikä mitään niin riitaisia eroja, että olisi pitänyt kostoretkelle lähteä. Tosin, olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä niin nuoresta asti, että aikaisemmat suhteet eivät ole olleet varsinaisesti aikuisiän suhteita. Mutta silti, kostamisella ei mitään voita ja mielestäni se on merkki lähinnä kypsymättömyydestä. Asiat voi hoitaa fiksusti, niin ne pystyy myös jättämään taakseen sen jälkeen.
Kaikkien entisten kanssa olen vieläkin ihan hyvissä väleissä ja toivon heille pelkkää hyvää. Sinällänsä he ovat minulle nykyään täysin yhdentekeviä ihmisiä enkä saa mitään väristyksiä siitä, jos heillä menisi huonosti.
On minut joskus jätettykin, ja miesystävä kohdellut kurjasti, mutta ei mitään niin vakavaa, että olisin tuollaiseen alentunut.