Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit ME&I 86/92cm paidoista kirpparilla?

Vierailija
20.02.2010 |

Vein tänään kirpparille paljon siistejä, vähänkäytettyjä ja laadukkaita vaatteita. Meandin paidat hinnoittelin 10€/kpl, onko liian kova hinta? huutonetissä tuo hinta ei olisi liian kova, mutta maksaisitko sinä kirpparilla kympin ko.paidasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin. Ja todella tykkään meandin vaatteista.

Vierailija
2/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 4 e voisin maksaakin. En ota kirpparille niin kauheasti rahaa mukaankaan ja siellä se tuntuisi tuhlaukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää niistä juurikaan.

Vierailija
4/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta itse en maksaisi, mutta jos hyvin käy, joku haluaa juuri sen sinulla myynnissä olevan paidan ja tietty maksaa uudenveroisesta käytetystä reilustikin.

Mulla on ollut em. paidoilla (t-paitoja) hintana vaan 2,-, mutta periaatteena onkin ollut, että saan mahdollisimman paljon myytyä ja jos joku tekee löytöjä, niin kiva vaan.

Vierailija
5/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisistä vaatteista pidä, joten jäisivät ostamatta vaikka olisivat kuinka halpoja.

Vierailija
6/8 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa krt pitää kun olivat vähän turhan naftia kokoa jo uudesta. No katsotaan miten käy...en alenna hintaa, myyn sitten mieluummin huutonetissä.ap

Vierailija
7/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi porukka on valmis maksamaan huutonetissä enemmän tuotteista kuin kirppiksellä? Vai käykö niissä sitten niin eri porukka?

Vierailija
8/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi porukka on valmis maksamaan huutonetissä enemmän tuotteista kuin kirppiksellä? Vai käykö niissä sitten niin eri porukka?

ja huutiksessa voi piipahtaa äkkiä milloin vain.

Se on auki 24/7, joten voi helposti hakea mitä haluaa vaikka iltasella.

Kaikki eivät jaksa fyysisesti lähteä kiertämään kirppareita ja tonkimaan mummojen jäämistöjä.

Huutiksesta tuotteet tulevat klikkauksella luoksesi.

Kuulostipa mainospuheelta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän