Lemmikkieläimesi koiran / kissan omituisin herkku?
Kommentit (27)
lapsen hampaidenoikomiskojeen (activator) laatikossa, jossa neuvottiin pitämään koje mahdollisimman kaukana koirista, koska on koirien herkkua.
WHAT?? Materiaali näyttää ainakin olevan jotain silikonia tai kirkasta muovia.
ap
...mutta eipä ole vielä kokeiltu tarjota hampaidenoikomiskojetta :D
Sen sijaan menee mm. banaani, viinirypäleet, mango, porkkana ja kirsikkatomaatit. Jotenkin koomista, että koiralla alkaa oikeasti kuola valua kun kuorii mangoa.
kahvikupin jos kupissa on ollut annoskahvi jossa maito sekä sokeri mukana... Mä en ole tästä kovin innossani :p
rakastaa keitettyjen perunoiden kuoria :)
Koira jahtasi aina mummon tekareita. Yhdet pisti lerppoihinsa, sen jälkeen jahtasi entistä suuremmalla innolla moisia herkkuraksuja.
Jostain luin myöhemmin, että koirat todella tykkää tekareista!
Kiva juoda aamukahvia kun hauveli juoksee pihalla pökäle suupielessä roikkuen.
maksalaatikkoa. Kissa raakaa perunankuorta.
Meidän koira penkoo mun käsilaukusta aina sinisen labellon, jos sellainen on jäänyt sen ulottuville ja vetää sen napaansa - joskus jopa kuorineen. Siinä sitten vietetään muutama pelonsekainen päivä ja odotellaan sitä, tuleeko siniset muovinkappaleet uloskin eläimestä. Lisäksi se on muutaman kerran kärähtänyt ear-tulppien syömisestä. Jaks
Kiva juoda aamukahvia kun hauveli juoksee pihalla pökäle suupielessä roikkuen.
Meän kissa rakastaa vihreitä oliiveja ja koira syö raa'at porkkanan- ja kurkun kannat.
Tätini koira tykkäsi likaisista avokas-sukista. (Tai miksi niitä kengissä pidettäviä pieniä sukkia kutsutaankaan?)
Täti ihmetteli miten hän aina onnistuukin hukkaamaan sukkansa, kunnes selvisi että ne päätyikin koiran vatsaan.
Sieltähän ne peräpäästä sitten aikanaan putkahteli ulos.
ja suurin herkku kotona leivottu käärretorttu
kahvikupin jos kupissa on ollut annoskahvi jossa maito sekä sokeri mukana... Mä en ole tästä kovin innossani :p
Kahvin lisäksi kissamme rakastaa kaljaa, nuolee pullon suuta! :D
Aika monen lemmikillä taitaa noita eläimiä olla kun vastauksia on näin paljon tullut?
on hulluna mun pikkuhousuihin! Siis käytettyihin. Miehen kalsarit eivät kelpaa pyykkikorista pihistettäviksi, mutta mun pöksyt kyllä. Yöks..
syö aina jämät hernekeittolautaselta