Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkirillin ja nimettömän puutuminen

Vierailija
20.02.2010 |

Mistä vois johtua? Mulla puutuu ne ainakin kerran päivässä ja vaan vasemmasta kädestä. Ne menee vähän koukkuun ja on tunnottomat. Tätä jatkunut jo puoli vuotta. Ei oikein kehtais lääkärillekään mennä pelkän puutumisen takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ranteen hermo on puristuksissa. Yleensä leikkaus auttaa.

Vierailija
2/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, ettei aina tarvitse edes leikkausta, mutta kehoittaisin käymään lääkärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vaiva molemmissa käsissä, tein hyvin käsiä rasittavaa työtä aiemmin. ENMG-tutkimus tehty muttei löydetty mitään "vikaa". Sama vaiva edelleenkin eikä parannusta ainakaan ortopediselta puolelta löytynyt.

Vierailija
4/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliiveistä. Jos olkaimet huonot, niin voi aih. puutumista, päänsärkyä jne.

Vierailija
5/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin sormissa ja joissakin varpaissa. Ne menee koukkuun tai alkaa häröttämään oudosti. Eikä niihin saa mitään kontaktia.

Mietin johtuisko siitä että ne on saanut monta kertaa kylmää elämässäni, tullut ihan punaisiksi pakkasilla ja tunnottomiksi? Sitten tunto on palautunut mutta mitä jos jäi vaurioita.

Vierailija
6/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne oli puutuneet kyllä koko ajan. Lääkäri sanoi, että jos ei, olikohan puolessa vuodessa vai alle, mene ohi niin pitäis leikata ettei tule pysyviä vaurioita. No mulla oli kyllä yli sen ajan, mutta lopulta meni ohi. Mä epäilen että tietokoneella ollessa pidin vasenta kättä niin huonossa asennossa, kyynärpää oli hiukan kipeäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme