G: voisitko alkaa seurustelemaan vankilakundin kanssa?
Kommentit (12)
Sen ystäväpiiri olisi vähintään hm.. epäilyttävä. Toisekseen, jostakin syystä se sinne on päätynyt, enkä haluaisi olla se paloittelusurman seuraava kohde. Tai huumekuriiri.
Homot nyt eivät varmaankaan edes haluaisi naista. Kaverina mulla niitä on pari, hyviä tyyppejä.
Ei tulisi mieleenkään seurustella nössöjen kanssa. Nössöjen siksi että nössöt eivät tee naistensa puolesta ihan mitä tahansa vaan pelkäävät sakkoja yms.. Sellaista en pidä miehenä laisinkaan. Sellaiset ovat hiiriä.
Ei tulisi mieleenkään seurustella nössöjen kanssa. Nössöjen siksi että nössöt eivät tee naistensa puolesta ihan mitä tahansa vaan pelkäävät sakkoja yms.. Sellaista en pidä miehenä laisinkaan. Sellaiset ovat hiiriä.
Älä vaan tee lapsia...
tahdon miehen joka on vapaa henkisesti eikä ole yhteiskunnan vanki. Sellaisen joka ryöstelee pankkeja ja huutaa: "jiiihaa".
Tavalliset miehet eivät sytytä minua laisinkaan. Roistot sensijaan niihin käyn kuumana. Minusta miehen tulee lyödä minua solvannutta turpaan oitis, eikä alkaa selvittelemään sotkua kuin vellipöksyt.
hyvällä itsetunnolla. Väkivaltainen lapsuus? Joku katkeruus tuollaisen rikollisuuden ihailun takana on. Aika epätoivoisilta vaikutatte.
Itse en edes katsoisi vankilakundiin päin. Eihän kaikki mitään murhamiehiä ole, mutta kyllä se kertoo jo miehen heikoista hermoista, jollei osaa itseään hallita. Suurimmalla osalla on myös ADHD. Tai heikosti kehittynyt moraalintaju.
Joo, älkää vaan lisääntykö! Mun mielestäni vankilakundeilta voisi panna piuhat poikki munista.
Bimiehen: kyllä
Homomiehen: en, koska en ole mies
Bi/homo... Hmm... Voisin aloittaa kumppanuussuhteen, mutta tuskin seksisuhdetta....
Nehän on suurin osa luonnehäiriöisiä, henkisesti muutenkin epävakaita ja päälle keskinmääräinen äo on matala. Puolet on lukutaidottomia. (siis mekaanisisti lukevat, mutta sisälukutaito puuttuu ja tää on ihan virallista tietoa)
Bi-miestä en haluaisi, koska tuntuisi oudolta, jos mies katselisi samoja miehiä kuin minä...:) No, en jättäisi miestä tästä syystä, jos palajastuisi, mutta tutustuttaessa tökkäisi kyllä.
Exäni on entinen nuorisokriminaali (suhde ei todellakaan kaatunut siihen).
Bi -miehen kanssa voisin seukata (se olisi miehessä vain plussaa).
Homon kanssa...hmmm... En usko, että voisi tulla sellaista tilannetta eteen, koska olen nainen.
Voi olla hyvinkin älykäs ja aina keplottelemassa rahoja.
miksi on ollut sielä vankilassa. Jos on teininä pöllinyt autoja tai muuta harmitonta niin ei haittaisi. Mus jos on istunutpahoinpitelyistä, taposta ym.. niin en todellakaan seurustelisi.
sen verran hyvin (olen 44 v) ja tiedän mikä toimisi ja mikä ei.