Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen menettäneet, uskotteko edelleen Jumalaan?

Vierailija
20.02.2010 |

Mulla ainakin menis Jumalan olemassaolo vakavaan harkintaan jos lapseni kuolisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin haluaisin uskoa kuoleman jälkeiseen elämään siinä toivossa että näkisin lapseni jälleen.

Vierailija
2/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että tapaamme vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Jumalan vika ole vaan Saatanan joka johdattelee tällä hetkellä maan asioita.

Vierailija
4/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani erosin kirkosta, koska en halunnut lapselle kummeja. Jumala kosti antamalla lapsen kuolla kohtuun 39+5. Pappi siunasi hänet.

Seuraavat kolme olen kiikuttanut sairaalapastorin siunattaviksi 2-3 viikon ikäisinä. Siellä on luettu samat litaniat kuin ristiäisissä, mutta kohta "minä kastan sinut" muodossa "minä siunaan sinut". Siihen ei tarvittu kummeja ja pysyy Jumalakin tyytyväisenä.

Vierailija
5/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani erosin kirkosta, koska en halunnut lapselle kummeja. Jumala kosti antamalla lapsen kuolla kohtuun 39+5. Pappi siunasi hänet. Seuraavat kolme olen kiikuttanut sairaalapastorin siunattaviksi 2-3 viikon ikäisinä. Siellä on luettu samat litaniat kuin ristiäisissä, mutta kohta "minä kastan sinut" muodossa "minä siunaan sinut". Siihen ei tarvittu kummeja ja pysyy Jumalakin tyytyväisenä.

Jos tuntisitte raamatun, tietäisitte että Jumala joutuu katsomaan kärsien sivusta kun Saatana hallistee maata. Jumala odottaa sivussa jotta voisi lopettaa ihmisten kärsimykset ja tehdä Saatanasta lopun. Pahuus on saatanasta, ei Jumalasta.

Vierailija
6/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi itselläni kuollut kohtuun ja yhden terveen lapsen synnyttänyt.

Enemmänkin nuo jutut on luonnonlakeja-heikot kuolee ja vahvat säilyy.

Vierailija
7/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisitte raamatun, tietäisitte että Jumala joutuu katsomaan kärsien sivusta kun Saatana hallistee maata. Jumala odottaa sivussa jotta voisi lopettaa ihmisten kärsimykset ja tehdä Saatanasta lopun. Pahuus on saatanasta, ei Jumalasta.

tämä puuttuminen tapahtuu? On tässä jo muutama tuhat vuotta odoteltukin. Onko teidän mielestänne siis lapsen kuoleminen pahuutta? Minkä ikäisen kuolema on jo sitten vaan osa elämää?

Vierailija
8/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se kuolema on tapahtunut tosiasia alkaa ajattelemaan että lapsi on turvassa kaikelta maailman pahalta. Minä ainakin ajattelen lapseni olevan isovanhempien huomassa Jumalan taivaassa.

Vierailija
9/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä puuttuminen tapahtuu? On tässä jo muutama tuhat vuotta odoteltukin. Onko teidän mielestänne siis lapsen kuoleminen pahuutta? Minkä ikäisen kuolema on jo sitten vaan osa elämää?

Raamattu kuitenkin kertoo että kärsimys tulee loppumaan ja tämä maailma päättyy.

Kyllä se kuolema on raamatun mukaan pahuutta.

Jumala loi alkuun Aatamista ja Eevasta kuolemattomia ja täydellisiä. Saatana sai Eevan kuitenkin houkuteltua rikkomaan sääntöä jonka vuoksi ihminen menetti täydellisyytensä ja heistä tuli kuolevaisia. Ihminen valitsi saatanan ja nyt saatana on saanut tilaisuuden näyttää että hän olisi parempi johtava.... siksi maailmassa tapahtuu pahoja asioita. Jos maailma olisi sellainen kuin Jumala halusi, ei meillä olisi mitään pahuutta.

Mutta raamattu lupaa että maan päälle rakentuu uusi paratiisi kun tämä järjestelmä on poistettu.

Vierailija
10/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole koskaan uskonu Jumalaan, mutta uskon enkeleihin ja ns. parempaan elämään. Vaikka kyllä mie kuitenkin paljon rukoilin että lapseni selviäis..Kai se lohtua tuo että voi ees tuudittautua siihen että ne ei ole lääkärit yksin jotka päättää minun lapsen elämästä. Jossain vaiheessa opin ajattelemaan että se kuinka kauan tyttömme on elämässämme niin sillä on jokin tarkoitus. Me ei vain ehkä koskaan saada sitä tietoon..Uskon että tytöllämme on nyt hyvä olla ja ehkä me vielä joskus näemme. Vaikka mielessä pyöriiki usein kysymys että miksi just meiltä lapsi vietiin pois niin pian. Kuitenkaan en voi Jumalaan uskoa..ainakaan täysillä.

Vierailija
11/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Jumala vaan kattelee vierestä voimatta tehdä mitään, niin miksi ihmeessä ihmiset sitten rukoilevat Jumalaa?? Sehän on aivan turhaa. Ja miksi avioliittokin solmitaan Jumalan silmien edessä, Saatanan silmien edessähän se solmitaan? Mitä siitä muuten tulisi, jos kukaan ei kuolisi? Täällä olis noin tuhat biljoonaa ihmistä tällä hetkellä. Tiedän, ot, tämä onkin kohdistettu vain tuolle yhdelle.

Vierailija
12/12 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani erosin kirkosta, koska en halunnut lapselle kummeja. Jumala kosti antamalla lapsen kuolla kohtuun 39+5. Pappi siunasi hänet. Seuraavat kolme olen kiikuttanut sairaalapastorin siunattaviksi 2-3 viikon ikäisinä. Siellä on luettu samat litaniat kuin ristiäisissä, mutta kohta "minä kastan sinut" muodossa "minä siunaan sinut". Siihen ei tarvittu kummeja ja pysyy Jumalakin tyytyväisenä.

Ja sitäpaitsi, sama tyyppi lähetti sen ainokaisen poikansa kärsimään maanpäälle.