Nyt pidetään huoli, et KAIKKOSEN URA tyssää tähän!
Kaikki valistaa lähimmäisiään, että Kaikkosta ei kukaan enää ikinä kannata mihinkään pestiin missään olosuhteissa. Noin nuori ja noin ryvettynyt - siitä tyypistä ei enää kansan luottamuksen arvoista tule!!!!
Kommentit (26)
Eikös Kaikkonen saanut samalta taholta vaalitukea kuin Niinistökin ja korruptioepäilty Tiura?
kun kävi ilmi, että vaalituenantajalla ei ollut ehkä valtuutuksia moisen tuen antamiseen. Toisin kuin Tiura, joka maksatti mm. lentolippujaan ja huonekalujaan näillä tukijoilla.
Kuka sitä Tiuraa muuten äänestää? Ylimielinen, ledivaloinen, tietämätön nirppanokka mun mielestäni.
kristillisdemokraatteja. En ole ennen äänestänyt, mutta nyt äänestän, ihan vaan protestiksi.
Ennen kuin Kaikkonen lynkataan niin tarttee muistaa, että kaikki poliitikot saa kokouspalkkioita. Kuka enemmän ja kuka vähemmän.
Mitä varten luulette valtionyhtiössä olevan hallintoneuvostot?
Miehen suvun soittorinki pyörähti juuri käyntiin. Työkavereille laitan sähköpostia ja exilleni ilmoitan samalla kun hepatiitistani.
Miehen suvun soittorinki pyörähti juuri käyntiin. Työkavereille laitan sähköpostia ja exilleni ilmoitan samalla kun hepatiitistani.
tosi kiva tyyppi.
nuoleskeltua ittensä taas uusiin ja uusiin tehtäviin, joista nettoaa oikein kunnon korvaukset ja vähän lisää vielä tiskin alta....
TIETYSTI poliitikko vetää miellyttämisshowta, etkö ymmärrä?!
aloittajan mahtipontiselle "kaikki valistaa läheisiään" -kehotukselle. Viis Kaikkosesta. Ymmärräksää?
enkä tule koskaan äänestämäänkään. Täältä ei siis kyseiselle luikurille ääniä tule.
KANNA VASTUUSI. HUOLEHDI, ETTÄ KANKI-KAIKKOSEN
URA TYSSÄS TÄHÄN NYT" - lappusia puihin ja lyhtypylväisiin.
5 :)
Ja vielä muutama: ?????????????????!!!!!!!!!!......???!!!!!
Mikä vika Kaikkosessa muka on? Minä ainakin äänestän, jos siltä tuntuu. Onhan näitä kupruja yhdellä jos toisellakin, Kepulaisten kupruista on nostettu suurin haloo. Demareiden vastaavista on lähes tyystin vaiettu.
taitaa kansalta taas unohtua... onhan niitä kaikenlaisia ollut..
Ei löydä Iltiksen etusivulta. Ei voi olla noin vakavaa.
Mä en saa niin paljon edes palkkaa vaikka olen agadeeminen.
että palkkio oli tuplamäärä siihen, mitä epäiltiin ensin. Nuorisosäätiö öykkäröi nuorilta rahastamillaan varoilla sikamaisesti, piti 10 000 euron joulujuhlia ja makseli hallituksen jäsenille noin 150 000 euron edestä matkoja, jotka olivat valtaosaltaan huvimatkoja, ei työmatkoja. Varat saatiin asettamalla nuorille suurempia vuokria mikä olisi ollut sallittua ja kaiken maailman hämäriä lisämaksuja. Eli huonossa sosiaalisessa asemassa olevat nuoret maksoivat hallituksen elostelun. Tosi hienoa toimintaa KAIKKONEN & CO.
Kun kaikki on ryvettyneitä puolueita... Vihreät tai perussuomalaisetko on jokin vaihtoehto?