Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa isälleni =/

Vierailija
19.02.2010 |

Pakko purkautua, kun surettaa ja suututtaa niin.

Minulla oli ihan pienenä todella läheinen ja ihana isä, joka vanhempieni erottua ollessani 10-vuotias on muuttunut koko ajan yhä etäisemmäksi.

Isäni asuu toisessa kaupungissa uuden vaimonsa kanssa. He ovat varakkaita ja viettävät lomia ulkomailla ja luksuspaatillaan, luovat edelleen uraa lähes 6-kymppisinä ja ovat aina hyvin kiireisiä. Äitipuolellani on tytär ja poika, jotka ovat myös lapsettomia uraihmisiä. Heidän kanssaan isä ja vaimo käyvät lomilla ja viettävät joulut ja muut pyhät.

Itsesääliä tai ei, minä olen vaan tavallinen tallaaja, jolla on perusperusammatti, tavallinen mies, koti ja lapset. Isäni käy meillä noin kahden kuukauden välein ja viipyy max puoli tuntia. Lapsilleni ukilla ei ole aikaa, vaikka rahaa silloin tällöin tilille laittaakin.

Tuntuu, että isä ei halua olla kanssani läheisissä väleissä, koska haluaisi määrätä minun tekemisistäni ja tekemättä jättämisistäni. Kun en suostu elämään siten, en kelpaa mihinkään. Hänen tuttavansa ym sosiaalinen piirinsä tuskin edes tietää olemassaolostani mitään.

Kiitos jos joku jaksoi lukea sekavaa vuodatustani. Kaipaisin kipeästi kohtalotoverien kokemuksia. Kun on ollut joskus isälleen kaikki kaikessa, tuntuu kamalalta ja kipeältä, kun kaikki se on kadonnut. Pitäisikö minun vielä yrittää jotain? Kutsua itseni kylään, kun oikeaa kutsua ei koskaan tule? Tyrkyttää itseäni ja lapsiani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isäni hylkäsi minut, kun olin 28-v. sekä pienet lapseni. meni uusiin naimisiin eikä miestä ole sen koommin näkynyt.

tuntuuhan se aivan käsittömättömältä.

Vierailija
2/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää serkultani isäni hautajaisissa, ettei isä pitänyt omasta perheestään. Hieno mies oli, tuommoinen ei tullut mieleen hänen eläessään. Pienelle tytölle tuo olisi ollut vaikea asia. Itsetunto olisi saanut isot lommot. Nyt aikuisena olen tietysti pahoillani isän puolesta. Minä kuitenkin edelleen pidän isästäni, vaikka en ole toivotun lainen. Jos olisin tiennyt hänen mielipiteen kun hän eli, olisin voinut ihailla häntä kauempaa ja hiljaa. Nyt kävin hänen luonaan ja soittelin usein. Nolottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin isäni piti minua silmäteränään, kunnes katosi elämästäni ollessani kahdeksan, kun vanhemmat erosivat. Kipeä paikka edelleen. 

Vierailija
4/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset lapset on entisiä ja tikulla silmään kuka niitä muistelee.

Vierailija
5/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reipas isä sinulla, kun kuitenkin tapaa sinua säännöllisesti, mutta miksi vain puoli tuntia kerrallaan? Mistä te juttelette? Mitä teette? Mitä hä tahtoisi sinun tekevän, mutta sinä et tahdo tehdä?

Vierailija
6/6 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että jolleen on isäsuhde noin tärkeä, jää jopa oma elämä elämättä. paitsi tietysti jos raha on tärkeetä, sitä ei tienteenkään tässä myönnetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän