Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, hauskinta eikisiessa Martinan synnytysjaksossa oli

Vierailija
19.02.2010 |

se niiden pyllynpesuoperaatio! Tämähän ei sitten ole mikään Martinan haukkumisjuttu, vaan varmaan saattaa monellekin käydä, joka ei ole koskaan pessyt vauvan pyllyä.

Eli yhdessä tuumin pesivät vauvan pepun. Esko pitää kiinni päästä ja selästä ja kantaa lavuaarille vauvan selällään ja Martiina siinä sitten pesaiseen.

Ja jos oikein näin, niin käytti vielä puhdistuspyyhkeitä pesun jälkeen!

Eikö siellä Kättärillä neuvota pyllynpesua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omaan mieleen tulee vain noin epäkäytännöllinen tapa, kun M&E:llä.

Vierailija
22/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ollut vauvaa käsissäni ennen pitänyt joten hieman pelotti. Kyllä se siitä lähtee sujumaan myös Martinalla ja Eskolla. Eilinen jakso oli aivan ihana! Tippa silmässä sitä katsoin ja eläydyin mukaan tosi kovasti. Eskon kommentit syntymän jälkeen oli tosi liikuttavat. En olisi ennen sarjan alkua ikinä uskonut sanovani tätä, mutta ovat tosi sympaattinen pari ja olen aivan koukussa sarjaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tästä. Herättiinkin miehen kanssa yhdessä hoitamaan vauvaa, kun kumpaakin pelotti.

Vähän aikaa sitä kesti. En ollut ikinä hoitanut vauvaa ennen.

Kuopuksen kohdalla jo mies väitti, ettei vauva herännyt koskaan yöllä. Kyllä se heräsi, mutta minä hoidin vauvaa ja mies nukkua porskutti.

Vierailija
24/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä yötä. Vauva kakkasi eteisen matolle ja mies sitten tokaisi, että mitä minä teen. Sanoin, että mene nyt äkkiä kylppäriin ja vauva ehti myös pissata matolle miehen kysymyksen jälkeen.

Sitten oli matolla pissat ja kakat.

Sellasia uusavuttomia me oltiin.

Martinankin taidot kehittyy vauvaa hoitaessa.

T.12

Vierailija
25/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö sen netissä?

Vierailija
26/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä yötä. Vauva kakkasi eteisen matolle ja mies sitten tokaisi, että mitä minä teen. Sanoin, että mene nyt äkkiä kylppäriin ja vauva ehti myös pissata matolle miehen kysymyksen jälkeen. Sitten oli matolla pissat ja kakat. Sellasia uusavuttomia me oltiin. Martinankin taidot kehittyy vauvaa hoitaessa. T.12

Vierailija
27/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mäki ukolle sanoin et mitä vittua se enää noilla pyllypyyhkeillä pyyhkii :D Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
28/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö sen netissä?

oli kyl katsottava jakso.....

Vierailija
29/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jokainen tekee tavallaan,ja eihän sitä voi osata kaikkea jos ei oo koskaan vauvaa ees hoidellu.KYl ne sen oppii tai sitten pesevät juurikin noin vauvan pyllyn.

Mut kyl oli niin kauhiaa nähdä toisen kärsivän noin pitkään kivuista,mulla ku pisin synnytys ollu 5h40min ja lyhin 35 min,niin on se ihan eri asia.Vaikkakin ne kaikki kivut tuliki lyhyessä ajassa ja tuhat kertaa kovempina,mut kyl mä siltikin valitsisin noi nopeet synnytykset ku et monta päivää kärsisin kivuista ja mitään ei tapahdu.

Vierailija
30/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan viikon aikana hyvä kun uskaltin koskea! nyt kun on neljäs vauva, niin ottet on jo ihan toiset. :) mut ikinä en unohda niitä fiiliksiä ekan kanssa, enkä käyttäydy ylimielisesti ensimmäistä vauvaa hoitavaa kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi