Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain ehkäisyrengas? kokemuksia? ev

Vierailija
19.02.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoja kokemuksia renkaasta yhdynnässä?

Kaverini juttelivat, että usein yhdynnässä rengas luiskahtanut ulos?!

Vierailija
2/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jopa jäi miehen hepin varteen kiinni :-) Mutta kun tämän luiskahdusongelman olen tajunnut, niin tiedän aina tarkistaa että onko paikoillaan. tai otan seksin ajaksi pois vallan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan sen käyttäjäksi heti kun imetys loppuu.

Vierailija
4/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella tyytyväinen ollut. Seksin ajaksi otan pois koska mielestäni tuntuu välillä. rengas kerta saa olla max 3tuntia vuorokaudessa pois paikoiltaan. Hinta oli kun eilen juuri yhden kävin ostamassa niin 15.21 euroa.

Vierailija
5/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi

Mulla oli kaksien eri pillereiden kanssa just kosketusherkkyyttä -ei edes villapaitaa kärsinyt pitää kun tuntui hiertävän koko kroppaa. Oli myös "pms 24h" eli olin kuin perseeseen ammuttu karhu. Myös olin huomaavinani haluttomuutta (mutta toisaalta kun toinen ärsytti (lue: kaikki ympärilläni) koko ajan niin eipä huvittanut senkään takia..)

Ensin kokeilin Mercilonia puolisen vuotta, sitten vuoden ja neljän kuukauden tauon jälkeen yasminea minkä lopetin jo kolmen kuukauden jälkeen kun huomasin samanlaista oireilua kuin edelliselläkin merkillä. Olin kyllä myös huono muistamaan ottaa sitä pilleriä tasaisesti eli aina about samaan vuorokauden aikaan ja tuppasin unohtamaan toisinaan sen pillerilevyn yöpöydälle tai just siihen toiseen käsilaukkuun. Tämä varmaan kans vaikutti siihen että hormonitasot heitteli jonkun verran.

Sitten oltuani noin vuoden taas ilman kokonaan kokeilin nuvoringiä. Alkuun oli pientä lisävuotoa kuten oli alkuun pillereilläkin mutta toisena kuukautena jo tasaantui. Ärrimurria ei ollut enää kuin vasta noin päivää, kahta ennen renkaan poisto-otto päivää minkä olin kans just kännykkään laittanut muistutukseen. Eli tykkäsin. Seksin harrastamistakaan ei haitannut, se ei tuntunut mitenkään minulla ainakaan. Mies sanoi ettei häntä häirinnyt kuin vain joissain asennoissa, hän silloin otti sen vain vaivihkaa pois ja laitoin sen takaisin sitten viimeistään seuraavana päivänä. Ei siis sen kiusallisempi kuin kondomillakaan leikkiminen, se tuli siis osaksi esileikkiä =)

Tässä noin reilu kymmenen kuukautta sitten olin kuukauden ilman ja siinä välissä en käyttänyt mitään muuta ehkäisyä mieheni kanssa ja hömhöm... heti tärppäs. Mutta otan renkaan kyllä taas takas ehkäisyksi kun tästä ihanasta tyttärestäni tokeennun.

Suosittelen!

Vierailija
6/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun alkoi tulla välivuotoja, mutta ne eivät kyllä sitten liittyneetkään renkaaseen, koska samoja tulee eri pillerimerkeilläkin.

Tykkäsin siitä paikallisesta vaikutuksesta, pillerien kanssa huomaa, että vaikuttaa enemmän kokonaisuuteen.

Vierailija
7/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään kyllä. Tosi huoleton. Puhelin muistuttaa milloin laitan paikalleen ja milloin pidän tauon, muuten en koko rengasta noteeraa. Välillä käytin minipillereitä jotka ei sopinu mulle ollenkaan. Olin kuin kävelevä zombi, pahantuulinen ja kuukautiset tuli joka toinen viikko. Vaihdoin takasin renkaaseen. Melko kallishan tuo on, mutta hintansa arvonen.

Vierailija
8/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli minipillerit, jotka vaihdoin renkaaseen. Minipillereistä tuli iho-oireita, kiukkuisuutta, väsymystä, en tykännyt niistä ollenkaan.

Vierailija
9/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onk jollekin tullut renkaasta iho-oireita?

Vierailija
10/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta haittaa ei ole kuin lisääntynyt valkovuoto.

Vierailija
11/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu käytössä, tykkäsin paljon, ja jatkan kyllä renkaan käyttöä (nyt raskaana). Huoleton ja kätevä!

Vierailija
12/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimpi on kuin esim. monet pillerit.

Vierailija
13/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkkaan muista, mutta kolme kuukautta on 40-50 euron välillä..taitaa olla lähempänä 50 egeä. Eli kallis se on, mutta huoleton. Ja ainakaan mulla ei ole ollu mitään sivuoireita.

Vierailija
14/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miksi piti lopettaa käyttö oli kun limakalvot tulivat niin herkiksi (kuivatti) että tyhjennysvuodon aikaan en pystynyt käyttämään terveyssiteitä vaan ne raapivat ihon punaiseksi. Loppujen lopuksi tuon kierteen seurauksena iski kunnon hiiva ja limakalvojen arkuus.

Tykkäisin käyttää kyllä mutta pitänee tässä taas vähän harkita pidänkö taukoa vai jätänkö kokonaan pois. Pillereitä en hanki kun en niitä muista ottaa.

Vierailija
15/15 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut nyt käytössä 2kk ja tykkään..helppo laittaa eikä tunnu ollenkaan..kännykässä muistutus kun pitää ottaa pois ja kun pitää laittaa uusi tilalle..neuvolasta sain ekan 3kk satsin en ole vielä siis ostanut yhtään mutta alle 50e oli kolme rengasta jotka siis riittää 3kk=)