Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leukkarit koholla?

Vierailija
19.02.2010 |

heips. olen raskaana viikolla 26 ja eilen otettiin äitipolilla musta verikokeet,sain tänää tulokset soittona kotiin ja crp oli ihan normaali, mutta leukosyytit veressä oli 15,2. mistä kummasta se nyt voi johtua, tunnen itseni täysin terveeksi, mitä nyt lihakset kaikki erittäin jumissa. olen kyllä kuullut että itse raskaus saattaa niitä nostaa mutta tälläisiä lukemia. kätilö kuka kotiin soitti ei osannut sanoa juuta eikä jaata siihen mistä johtuu. onko kellään muulla ollut näissä lukemissa raskauden aikana ilman mitää oireita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä naureskelin tolle vilja hommalle. se nyt ei ainakaan liity mitenkää kyseiseen juttuun. mulle on sanottu että leukkareita nostaa varsinkin raskaus aikana, stressi, tupakointi ja hormonit, harmi kun en osaa sulle kyllä ap sanoa että missä lukemissa raskaudessakin menee se raja.

Vierailija
2/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim leukemia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkää naista

leukemia nostaa leukkarit ihan eri tasolle kuin 15,

ovat silloin todella korkeita satoja tms

ei tartte kun olla pieni tulehdus tms niin leukkarit nousee just vähän eli tuohon 15

ja kun raskauskin nostaa niin ei todellakaan tartte olla hemoflunssa tms et nousee

ole huoleti siis ap

otetaan varmasti neuvolassa ne arvot ja muutkin arvot uudelleen ja kyl lääkäri aina näkee ne labratulokset, ei se ole vaan kätilön heiniä.

nauti raskaudesta ja jos erityistä voinnisssa ilmenee mene heti poillle tutkimuksiin

ja jos mieltä vaivaa, niin soita sinne uudelleen ja kysy asiaa suoraan

Vierailija
4/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko keittiölääkäreitä täällä vaan hakeudu ammattitaitoiselle henkilölle tutkimuksiin.

Vierailija
5/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauteen kuuluu tuollainen lievä leukosytoosi. Ja tuo on siis lievä, toisin kuin joku täällä antoi ymmärtää. Unohda koko juttu.

Vierailija
6/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä viljat pois! ne nostaa niitä ja on syynä useimpiin kekenmenoihin ja ennenaikaisiin syntymiin kuin myös pieneen syntymäpainoon. Suuri osa ihmisistä on viljalle yliherkkiä vaikkei olisikaan virallista allergiaa tai keliakiaa. Lue kirja Vaaralliset viljat.

Välillä sitä miettii, että missä ne OIKEASTI TODELLA kajahtaneet ihmiset ovat, kun ei niitä oikeassa elämässä missään näe. Mutta AV:llahan ne.

Vierailija
7/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan niin että raskaus aikana voi nousta jopa tuohon lukemaan? ja kun se tosiaan on joka kerta hieman noussut kun multa on se arvo verestä katsottu. mutta äitipolilla siihen ei kuitenkaan puututa mitenkään, itselläni ensimmäisenä tuli mieleen ne kaikki pahimmat ;/

Vierailija
8/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huolestuttaa. minäkin olen kuullut että se HIEMAN saattaa nousta raskauden aikana mutta ei sentään kai noin korkealle. raskauden pitäisi saada olla onnellista aikaa ja tuollaiset miettimiset ei saisi kuulua siihen. voimia sinulle

Vierailija
9/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä muuten niin paljon huolestuttaisi mutta kun se on nyt noussut joka kerta kun olen lääkärissä käynyt ja ne on ottanu multa sen kokeen,niin se on joka kerta vaan noussut ja noussut :/ pelottaa niin kovin

Vierailija
10/10 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä viljat pois! ne nostaa niitä ja on syynä useimpiin kekenmenoihin ja ennenaikaisiin syntymiin kuin myös pieneen syntymäpainoon.

Suuri osa ihmisistä on viljalle yliherkkiä vaikkei olisikaan virallista allergiaa tai keliakiaa.

Lue kirja Vaaralliset viljat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi