Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni äiti ei osaa tehdä ruokaa?

Vierailija
18.02.2010 |

Oltiin kylässä tässä taannoin ja emäntä tarjosi ruokaa, jonka perheen isä oli valmistanut suoraan purkista. Ainoa asia, mikä piti tehdä itse oli riisin keitto ja siitäkin meinasi isäntäparille tulla riita, kun emäntä ei halunnut keittää riisiä, koska ei osannut. Isäntä keitti sitten.

En tunne ko. paria kovin hyvin, mutta ymmärsin, että nainen ei KOSKAAN tee ruokaa. Tällä palstalla seikkailee vain huippukokkeja, eikö? Onko yleistä, että nainen ei tee ruokaa?

Nimim. äiti, joka tekee ruokaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen viime aikoina kieltäytynyt tekemästä enää ruokaa "Kun en osaa". Tosin olen 20 vuotta kuvitellut osaavani ja ruokkinut mieheni, itseni ja viimeisen vuosikymmenen myös lapseni. Mut jumalauta kun mikään ei kelpaa eikä ole hyvä. Ei kelpaa jos on vihanneksia, ei kelpaa jos on pastaa, ei kelpaa jos on kalaa. Ylipäänsä jos ei ole perunaa ja jauhelihakastiketta, on pahaa.

Kun ei kerran kelpaa, tehköön itse.

Vierailija
2/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kokkaa suurimmaksi osaksi, koska hän tykkää siitä hommasta ja haluaa kokeilla eri juttuja jne. Mulla on siis päässeet ruuanlaittotaidot viimevuosina ruostumaan, mutta kyllä mä perusruuat saan tehtyä, jos tilanne vaatii. En ole peukku keskellä kämmentä keittiössä, mutta en myöskään ole huippukokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kyllä omatkin ruoat maistuisi.

Ei siinä mitään,mies tekee ruoat meillä.

Vierailija
4/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei siivota jälkiään. Annan loistaa siinä, missä hän on hyvä. Itseltäni onnistuu perussetit, enkä ole innostunut kokkauksesta, saati leipomisesta.

Vierailija
5/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ja naiset. Tosin yksi tuttavaperhe on sellainen ettei nainen ikinä tee ruokaa. Mutta meillä ei tee mies, eli eipä se haittaa, kun toinen osaa! Tämän ko. naisen lempiruuat ovat lidlin valmisruokia, joten emme ole kovin samasta puusta mitä ruokakulttuuuriin tulee. Mutta harvinaista se kai on.