Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri HAISEE :(

Vierailija
18.02.2010 |

Lapseni kaveri käy meillä usein kylässä, mukava poika mutta haisee aina. Lapsen huoneessa on ihan hirveä haju kun siellä olevat, samoin eteisessä käryää kaverin vaatteet. Tuntuu että sohvakin haisee kun ovat leffaa katselleet.

Ihan hirveätä ajatella näin ja huono omatunto mutta haju on oikeasti hirveä. Kaverin perhe on mukava ja ihan tavallinen, en usko että mistään vakavasta on kyse.

Mitä mä teen, olen toooosi herkkänenäinen hajuille. Kehtaanko mennä suhhuuttelemaan jotain vessahajua?

Siis mä olen ihan hirveä kun ajattelen näin... :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatteet pestään ennen säilömistä. Huuhteluaineita ei käytetä (haurastuttaa).

Vierailija
42/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei kotona opeteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvatko hometalossa?

Vierailija
44/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meillä vieraili kaksi lasta, joiden koti on saastainen. Lian haju oli vahvasti heidän ulkovaatteissaan. Sanoin, että vaatteita ei tuoda sisälle.

Vierailija
45/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös pidettävä ikkunaa auki vierailun ajan.

Vierailija
46/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haisen todella pahalle ja johtuu suolistosairaudesta. Jo hengitys haisee, eikä auta hampaiden pesu, hampaiden välien putsaaminen tai suuvesikään. Sille ei oikein voi mitään, mutta keho on mätä ja toivoisin vaan että kuolisin ja pääsisin eroon tästä mädästä kehosta :D lääkärit ei osaa auttaa yhtään

Vierailija
47/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva lapsille, jos kaverisuhteet rajoittuu koska vanhemmat ei huolehdi hygienista. Hiukset olisi pestävä ainakin kerran viikossa.

Vierailija
48/48 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aikainen ja omillaan toimii ,joten jättäkää tämä antiikki ketju omaan rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan