Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaveri HAISEE :(

Vierailija
18.02.2010 |

Lapseni kaveri käy meillä usein kylässä, mukava poika mutta haisee aina. Lapsen huoneessa on ihan hirveä haju kun siellä olevat, samoin eteisessä käryää kaverin vaatteet. Tuntuu että sohvakin haisee kun ovat leffaa katselleet.

Ihan hirveätä ajatella näin ja huono omatunto mutta haju on oikeasti hirveä. Kaverin perhe on mukava ja ihan tavallinen, en usko että mistään vakavasta on kyse.

Mitä mä teen, olen toooosi herkkänenäinen hajuille. Kehtaanko mennä suhhuuttelemaan jotain vessahajua?

Siis mä olen ihan hirveä kun ajattelen näin... :(

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis haisee likaiselle, hikiselle, sellaiselle "ölölle". Ei siis mitään tupakanhajua tms.

Ja vaatteet on ihan siistit ja yleensä ihan merkkivaatteitakin, ei siis kulje missään resuissa lumpuissa.

Auttakaa ny... :(

Vierailija
2/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis haisee likaiselle, hikiselle, sellaiselle "ölölle". Ei siis mitään tupakanhajua tms.

Ja vaatteet on ihan siistit ja yleensä ihan merkkivaatteitakin, ei siis kulje missään resuissa lumpuissa.

Auttakaa ny... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama ongelma kaverin lapsen kanssa, en ole keksinyt "nättiä" tapaa sanoa, mutta se haju on KAMALA. Ja olen myös herkkä hajuille, joten varmaan haistankin sen erityisen hyvin...

En tiedä mitä se on, olen arvellut että ehkä puolipitoisia vaatteita säilytetään samassa tilassa puhtaiden kanssa, tai lapsi kaivelee jostain likaisia päälleen. Tai käydään pesulla turhan harvoin...

Vierailija
5/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut pojalle kapinointia vanhempia vastaan. Hygieniasta tulee tuon ikäiselle helposti herkkä asia, johon vanhemmat eivät saisi puuttua, koska siihen liittyy murrosiän muutokset omassa kehossa ja alastomuus. Lisäksi tuon ikäisen hormonitoiminta kun muuttuu, alkaa hiki haista paljon helpommin kuin aikaisemmin, ei enää riitä samanlaiset suihkuttelut kuin pienempänä.

Vaikea sanoa, mitä sinä voisit tehdä.. Jos olette äidin kanssa hyvissä väleissä, voisit ehkä ottaa varovasti puheeksi poikien murkkuiän ihan yleisesti.

Vierailija
6/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun mulla oli luokkakaveri joka haisi ja niiden kodissa oli sama haju x 10. Mä en oikeasti halunnut mennä niille kylään. Talvellakaan en mennyt kaveria odottamaan eteiseen vaan odotin ulkona. En osaa sanoa mikä se haju oli, vähän pistävä kuitenkin. Ihan kuin niillä olis ollut kissoja ja jotain jyrsijöitä kotona, mutta ei niitä ollut.

Vierailija
7/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen haju on? Hien hajua? Vai haiseeko vähän niin kuin eläinkaupassa? Oletko kysynyt onko heillä/hänellä lemmikkejä.

Vierailija
8/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se hien haju oli jotakin älytöntä, vähän niin kuin kissan pissa. (Sama haju muuten synnytyksen jälkeen eli johtuisiko hormooneista?).

Eli ei ollut hauskaa hajun lähteelläkään.

Olen muutenkin kova hikoilemaan. Nykyään pidän hajut jotensakin loitolla antiperspiranteilla, mutta välillä pettää. Haju ei kuitenkaan yleensä ole tuolloin kissan pissan hajua.

Vierailija
9/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten aivan kamala haju!

Vierailija
10/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun mulla oli luokkakaveri joka haisi ja niiden kodissa oli sama haju x 10. Mä en oikeasti halunnut mennä niille kylään. Talvellakaan en mennyt kaveria odottamaan eteiseen vaan odotin ulkona. En osaa sanoa mikä se haju oli, vähän pistävä kuitenkin. Ihan kuin niillä olis ollut kissoja ja jotain jyrsijöitä kotona, mutta ei niitä ollut.

Lapset ei niin välitä aina kaverin hajusta, en minä ainakaan. Vaikka muistankin, että tämän kaverin kotona ei monet halunnut käydä. Selän takana puhuttiin, että tuo haisee. Mutta mitäpä siinä voi tehdä, jos koko koti haisee? Ei auta maininnat pesuista ja vaatteiden vaihdosta. Ihmettelen edelleen, mistä se haju tulee, koska siellä oli kuitenkin aina siistiä, vaatteet puhtaita ym. Olisiko voinut olla hometta?

Vierailija
11/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aikamoista myrkkyä joten sitä en suosittele kenellekään Sehän tukkii hikirauhaset alumiinilla ja estää niiden toiminnan. Niiden käyttöönoton jälkeen on rintasyövät lisääntyneet ja kasvaimista löytyy alumiinia....

Vierailija
12/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet tutkimukset on osoittaneet, että ei ole yhteyttä näihin mainitsemiisi syöpiin ja kasvaimiin. Tästähän oli iso haloo joku vuosi sitten...

HIkoiluun ei valitettavasti ole muuta estäjää kuin antiperspirantti. Muut dödöt peittävät vain sitä hajua...

Vierailija
13/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tai saavat tahattomia. Jos eivät käy joka päivä suihkussa, niin onhan se selvä, että alapään hajut tulee esiin.

Vierailija
14/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sitä siis välttämättä itse edes huomaa. Pistävä, kellarimainen haju

Vierailija
15/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät joka ikinen päivä suihkussa, ja vaihtavat kaikki vaatteetkin päivittäin. Mutta ei tarvitse kuin pelata vähän korista pihalla, tai käydä luistelemassa ja hikoilla, niin se hirveä haju pukkaa esiin. Ei siihen muuta tarvita. Nyt kun ovat ryhtyneet käyttämään dödöä, ollaan päästy hajusta.

Vierailija
16/48 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kyllä pelkästään hien haju, tai en minä tiedä miltä teinien "hormonihiki" haisee. Enkä kyllä mene pojan vanhemmillekaan sanomaan asiasta.

Haisee siis likaiselta, pesemättömältä vaikka esim. hiukset eivät ole likaiset. On siis ihan tavallisesta, kivasta perheestä jonka muut jäsenet tuntuvat olevan hajuttomia.

Mutta HUH, mikä haju välillä. En mä tiedä voiko tälle nyt oikein mitään tehdäkään, tuulettaa vaan paljon...

Kiitos kaikille vastauksista ja sympatiasta :)

Vierailija
17/48 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä olen 15v tyttö ja en voi mitään että joskus saatan haiskahtaa koska olen herkkä deodoranteille ja antiperspiranteille joten vältän hikoilua ym. Ja ei ole kivaa.. :(

Vierailija
18/48 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi mä olen 15v tyttö ja en voi mitään että joskus saatan haiskahtaa koska olen herkkä deodoranteille ja antiperspiranteille joten vältän hikoilua ym. Ja ei ole kivaa.. :(

Hyvä lisäys 7,5 vuotta vanhaan ketjuun...

Vierailija
19/48 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä lapsen vanhempiin.

Vierailija
20/48 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että noiden kotona haisee myös.