Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Roikutko työpaikalla sopparin mukaisen päivätuntimäärän, jos siellä ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
18.02.2010 |

Kellokorttia ei ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myöskään "laskuta", jos joku toinen päivä menee pikkasen ylitöiksi.

Vierailija
2/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina löydän jotain tekemistä. Siivoan vaikka laatikkoni tai sähköpostin tms. Joskushan nekin on tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli kyseessä ei ole kauppa tms asiakaspalvelutyöpaikka.

Kyllä sitten mennään jos on hommat tehty, ja yleensä se menee toisinpäin, että yli työajan menee.Tosin jos ei ole kirjallista sopimusta vaan ihan suullinen sopimus että on töissä 6 päivää viikossa alkaen 7 ja päättyen 17-24 niin ei kai voi valittaa...

Vierailija
4/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tekee säännöllisesti vähän vajaata päivää, mun pitää roikkua väkisin työpaikalla ettei tule miinusta :(

Vierailija
5/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäisi saada laskutettua kaikki mun tunnit asiakkaalta, eli jotain näyttöä tekemisistä pitäisi olla.

aika tiukka tuntienkirjaussysteemi meillä.

Vierailija
6/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän tulee olla työnantajan käytettävissä määriteltynä työaikana, siitähän hänelle maksetaan. Jos työnjohto ei ole pystynyt kehittämään työntekijälle töitä joka minuutiksi niin ei se tätä sopimusta muuta. Jos lähtisin kotiin niin saattaisi hyvin käydä niin, että 15 minuutin kuluttua posahtaisi kiireellinen työ. Potkut tulisi, jos silloin poissa olisin.

Vierailija
7/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6h päivästä menee netissä surffailuun.

Vierailija
8/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan sellasta tilannetta vielä tullut ettei olisi tekemistä. Mutta joskus kyllä roikun saamatta mitään aikaan, ehkä se vastaa samaa asiaa.

Vierailija
9/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nimittäin vastaavasti paljon palkatonta ylityötä kotona.

Itse asiassa aina olisi jotain (paljonkin) tekemistä, mutta aina sen tekeminen ei ole järkevää. Esim. tänään palaveri asiakkaan luona loppui klo 15.30. Olin melko lähellä kotiani, joten lähdin kotiin. Toki olisin voinut ajella konttorille, jossa olisin ollut 15.50 ja aukaista tietokoneen. Sitten kone olisikin pitänyt sulkea ja lähteä kotiin klo 16. Salkkuni tosin pullistelee papereita, jotka aion vielä illalla lukea ja kommentoida.

Vierailija
10/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen työtä ajanvarauspohjalta ja puhelinaika on keskellä päivää. Jos ei ole hommia, lähden kotiin. Periaatteessa ne tunnit pitäisi sitten tehdä takaisin toisaalla, mutta en viitsi olla kauhean tunnollinen siinä asiassa.

Vierailija
11/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä töitä kyllä on, mutta joskus tulee luppoaikaakin.

Vierailija
12/12 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 40 h yli ei saa mennä. Siitä voi päätellä että tekemistä riittää. En siis roiku en.

Olen nytkin töissä, mutta oottelen että mun tulostukset menee läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän