Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastetaanko teillä seksiä

Vierailija
18.02.2010 |

kuukautisten aikana??

Onko meidän mies poikkeus, kun ei halua seksiä vuodon aikana?

Olen kyllä kuullut,että monet miehet kammoksuvat ajatusta omasta vehkeestään verisenä!!

Kokemuksia asiasta??

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan miestä haitannut veri.

Vierailija
2/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kyllä suihkussa. Mutta ei muuten. Ja mua itteänikin kyllä ällöttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua, paitsi joskus himot voittaa verikammon ;)

Vierailija
4/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin se on TODELLA inhottava ajatus...on ehkä kerran tullu suihkussa harrastettua menkkojen aikaa mut muualla...ei kiitos!

Vierailija
5/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen).

Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan.

Ei meillä ainakaan harrasteta!

Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.

Vierailija
6/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!!! Hyi olkoon!!!

Vierailija
7/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen). Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan. Ei meillä ainakaan harrasteta! Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.

meillä harrasteaan seksiä myös vuodon aikaan. Nyt kun mulla on h-kierukka, tiputtelu on kyllä tosi vähäistä, eis itä huomaa ennenkuin esim seksin JÄLKEEN saattaa tulla pari tippaa ruskehtavaa vuotoa. Eli ei haittaa seksielämää millään tavalla.

Vierailija
8/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen). Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan. Ei meillä ainakaan harrasteta! Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.

meillä harrasteaan seksiä myös vuodon aikaan. Nyt kun mulla on h-kierukka, tiputtelu on kyllä tosi vähäistä, eis itä huomaa ennenkuin esim seksin JÄLKEEN saattaa tulla pari tippaa ruskehtavaa vuotoa. Eli ei haittaa seksielämää millään tavalla.

on sitten hyvin asiat. Meillä ei onnistuisi. Kaikki pienikin "ylimääräinen" alapäässä saa mieheni kieltäytymään!

Vierailija
9/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan suostuisi siihen ja onneksi en ole koskaan edes ollut sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi silloin seksiä!

Vierailija
10/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään hormonikierukan kanssa vuoto on muutenkin tosi vähäistä. Suurempi vuoto jotenkin ällöttää itseäni (mies sanoo ettei haittaa) ja silloin on kivuliaampi olo muuutenkin

Vierailija
11/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni se on yhtä ällöä, kuin peppuseksi ripulitaudissa.

Vierailija
12/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu mitään kipuja niin mikä ettei.

Vierailija
13/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan ja paljon harrastetaankin

nimim Vähintään 3xpäivässä :)

Vierailija
14/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia ällöttää koko ajatuskin ja mulla on ainakin halut ihan kateissa menkkojen aikaan. Ja muutenkin jomottaa joka paikkaa. Pieni tiputtelu ei haittaa, mutta jos kunnon vuoto päällänsä niin ei ikinä..

Vierailija
15/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehkä suihkussa

Vierailija
16/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luomusti niegara niin silloin ei paljoa kiinnosta koska sotku on todennäköisesti aika moinen. Mutta kun ehkäisy käytössä ja vuoto vähempää niin eipä ole kukaan vielä tähän mennessä sen syyn takia kieltäytynyt.

Vierailija
17/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ehkä haittaisi, mutta mua haittaa. Hyi yöks!

Vierailija
18/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hormonikierukan kanss avuotoja on niin vähän, ettei niitä juuri huomaa eli ei vaikuta asiaan.

Vierailija
19/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä hankalaa kun ei voi kuukautisten aikana pannakaan.

Vierailija
20/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tamponi ja tee sen jälkeen huolellinen alapesu, sitten esileikit, nuolemiset jne voi tehdä ilman veritippaakaan ja sitten kun alatte itse "pökkimiseen" niin otat tamponin huomaamattomasti pois. Näin miehen vehkeeseen ei tule kun ehkä pikku veritahra, jos sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän