Harrastetaanko teillä seksiä
kuukautisten aikana??
Onko meidän mies poikkeus, kun ei halua seksiä vuodon aikana?
Olen kyllä kuullut,että monet miehet kammoksuvat ajatusta omasta vehkeestään verisenä!!
Kokemuksia asiasta??
Kommentit (39)
Minuun yhdyntä koskee silloin paljon eikä tuo mieskään niin hirveän innostunut silloin seksistä ole...
menkkojenkin aikana. Ihan seurustelun alusta asti (yhdessä nyt 12 vuotta), ei ole ikinä ollut ongelma. Mua lisäksi haluttaa usein menkkojen aikana ihan kamalasti...Tietty jos vuotaa AIVAN ALYTTÖMÄSTI ja on kipuja tms. niin ei silloin halutakaan eli ei sellaisessa tapauksessa, mutta ihan vaan menkkojen takia ei ole kyllä koskaan seksiä vältelty ;)
Sen kanssa onnistuu yhdyntäkin.
En tiedä nykyisestä, se varmaan harrastais ilmankin. Edellisten kanssa olen pidättäytynyt kun en itse niin halunnut, olipahan viikko ihan rauhassa oloa. Nyt, kun ymmärrän seksin päälle, niin en kestäis olla ilman noin pitkää aikaa jos mies kuitenkin siinä käden ulottuvilla ;-).
musta edes tunnu miltään silloin, kun vuodan ämpärikaupalla limaista verta. Ja tätä kestää noin viisi päivää.
onneksi :) jälkivuotokin mulla kesti lähemmäs pari kuukautta,ois ollut aika kurjaa jos ois pitänyt elää puutteessa sekin aika. Ja aloitin juuri minipillerit ja tuli alkuun pari viikkoa vuotoa. Pyyhe vaan sängyn suojaksi niin mikäs siinä :D
niin menkat ei olleet este, nykyään ei harrasteta kuin kerran kuussa:(
Olen kipeä kuukautisten alkupäivät ja ajatuskin seksistä tietty kammoksuttaa.
Paitsi joskus jos vuoto on ihan lopuillaan. Mutta tosi harvoin silloinkaan.
Minä kun luulin, että on yleisempää olla haluamatta seksiä menkkojen aikaan, kuin haluta.. Siis miehillä.
mulla menkat kestää 3-4 päivää ja sen ajan pärjää ilmankin tai voihan sitä käyttää muitakin keinoja...
kahtena ensimmäisenä vuotopäivänä yleensä ei, kun vuoto on melko runsasta eikä haluta tippaakaan. Mut sit kahtena vikana päivänä kyllä. Ei se miehen vehje ole kovin veriseksi mennyt.
harrastettaisiin varmasti mutta minä itse olen sitä vastaan. Itseä jotenki etoo se kun on haarukset veressä ja pitää olla pyyhkeet persieen alla sängyssä yms yms... Jotenki värkkikin on liian liukas sillon enkä tykkää ollenkaan.
Mies kai se olis innossaan ku saisi sillonki :D
Joskus on suihkussa oltu, jos on ollut ihan pakko panna. Mutta ei meillä miestä kyllä haluta menkkojen aikaan.
(mietittiin josko vaihtaisimme ehkäisykeinoa) ja mies laitteli just viestiä, että kai me nyt kuitenkin rakastellaan kun tulen kotiin viikonloppuna.
eli kyllä. meillä on seksiä myös kuukautisteni aikaan. entisten kumppanieni kanssa en ole koskaan harrastanut seksiä kuukautisten aikaan, mutta nykyiseni haluaa silloinkin ja olen sitä mieltä, että jos veri ei kerran häntä haittaa, niin ei se minuakaan sitten häiritse. itse käyn kyllä yleensä pesemässä alapääni ja katson vähän sellaista ajankohtaa, ettei se nyt ihan hurjasti vuoda, mikäli mies haluaa muualla kuin suihkussa tai saunassa.
Ja rivien välistä olen ymmärtänyt ettei mun mieskään kuukautisten aikana ole innokas sinne alapäähän koskemaan.
Sen jälkeen kylläkin...
jonkun mies vastata ja kertoa mielipiteensä?
jonkun mies vastata ja kertoa mielipiteensä?
kuulisin mielelläni miesten mielipiteitä!!!
Minun mieheni ei halua, koska häntä hirvittää ajatus pippelistään veressä. Kondomikaan ei auta, sillä silti kuulemma näytttää että omasta vehkeestä tulisi verta!!!
Muiden miesten ajatuksia kiitos!!!
Naiset voivat kirjoittaa mitä vaan olettaen miehensä ajattelevan niin, joten aitoja miesten kokemuksia kaivataan!
Hoitelen miehen muilla keinoilla.
ei meistä kumpikaan halua silloin. Mulla on ihan järkyttävät menkkakrampit ja verta vuotaa ku pistetystä siasta, joten seksi ei ole ihan ekana mielessä... mieskään ei omien sanojensa mukaan halua menkkojen aikana. Sitten ihan menkkojen loppuvaiheessa, kun on enää vaan pientä tiputtelua eikä kivutkaan enää vaivaa, niin saatetaan harrastaa.