Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkuva ja leikkivä lapsi ry Helsingissä ja Vantaalla, kokemuksia?

Vierailija
18.02.2010 |

Tulevan ekaluokkalaisemme koulussa on tämän yleishyödyllisen yhdistyksen järjestämä iltapäiväkerho, ja toiminta vaikuttaa esitteliden ja nettisivujen valossa mallikkaalta: hyvä välipalalista, toiminnassa painotetaan liikuntaa ja hyviä tapoja.

Minua kuitenkin vaivaa suunnettomasti, että yhdistyksen nettisivuilla ei kerrota mitään henkilökunnasta, ei sen eikä toiminnanjohtajan koulutuksesta, ei koko puljun organisaatiosta ja rahoituksesta mitään muuta kuin että on yleishyödyllinen yhdistys ja että Helsingin ja Vantaan kaupunkien kanssa on sopimus.

Onko jonkun lapsi tämän yhdistyksen päiväkodissa tai iltapäiväkerhossa, ja millaista on, ja mikä tämä yhdistys oikein on laatuaan????

Olen tosi kiitollinen, jos joku viitsii vastata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia mutta itsekin mietin ihan samaa, miksei henkilökunnasta ole mitään mainintaa. Itse harkitsen uutta yksityistä päivähoitoa Salmisaaressa omille pojille vuoden päästä mutta päiväkodin johtajasta ei Mr. Google oikein kerro muuta kuin että on kova poika pelaamaan fudista :-)

Vierailija
2/5 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kaksi vuotta iltistä takana, ja on tykätty molemmat, minä ja poika. On ollut riittäävästi ulkoilua, askartelua, retkiä ja läksytkin hoidetaan siellä. Eipä tartte miettiä, syökö iltapäivällä sipsejä ja pelaa pleikkaa kun tarjotaan kunnon välipalaa ja tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen lapsi kerhossa, siis neljättä vuotta yhtäjaksoisesti olemme olleet asiakkaana. Yhtenä vuonna ryhmä oli ylisuuri mutta siitä on opittu ja enää eivät ota niin isoa ryhmää. Ohjaajat mukavia ja lapset on tykänneet, meillä tainnut aina vastaava ohjaaja olla joku liikunnanohjaaksi opiskeleva tai vastaava. Liikuntapanotteista ja lisäksi paljon mahdollisuutta omaan leikkiin (ei kovinkaan paljon esim askareluja tms, voi niitäkin tehdä muttei ohjattuna). Paljon ulkoilua ja hyvät välipalat.

Vierailija
4/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kys firmassa duunissa... Työnantaja ei ilmoittanut Verohallintoon mitään ja ei maksanu minusta veroja. Onneks se selvisi ja lopetin työt.

Vierailija
5/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestilistalla näyttää olevan viranomaismaksujen laiminlyönnin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi