Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 päivää eli viikko tehodieettiä takana ja

Vierailija
18.02.2010 |

paino pysyi eilen samassa. Kokonaispudotus 3,3 kg.

Viikossa vyötäröstä ja lantiosta lähtenyt 3 cm ja muualta sentti paitsi rinnoista ei ole lähtenyt yhtään ja se on hyvä.

Eilinen oli vaikea päivä; vain aamutee ja pala lihaa eli ei ihme, että paino ei pudonnut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vaihtaa otsikkoon numeroa, vaan pitää kirjoittaa seitsemäs, kahdeksas jne kuten tähänkin asti! :D En löytänyt haulla tätä ketjua, kun en päässyt aamulla paikalle. Meinas jo hätä tulla, kun ei kuulumisia näe.

Mutta onneks löytyi. Huomenna sit taas. En oo ite vielä aloittanut... Huono minä....

t. se, joka ei ole raskaana :)

Vierailija
2/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vaihtaa otsikkoon numeroa, vaan pitää kirjoittaa seitsemäs, kahdeksas jne kuten tähänkin asti! :D En löytänyt haulla tätä ketjua, kun en päässyt aamulla paikalle. Meinas jo hätä tulla, kun ei kuulumisia näe.

Mutta onneks löytyi. Huomenna sit taas. En oo ite vielä aloittanut... Huono minä....

t. se, joka ei ole raskaana :)

numeron :o)

Nyt vain otat rohkeasti härkää sarvista. Kyse on 13 vrk:sta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla nuo ns. tehodietit pienensi aineenvaihduntaa niin, että hoikasta tulikin pikkuhiljaa samoilla syömisillä pullero. Kadun ikuisesti mokomia hömpötyksiä.

Vierailija
4/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu kuntosaliharjoittelu koko ajan harrastuksiin eli en ole siltä osin huolissani.

ap

Vierailija
5/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuin normaalisti dieettien ajan ja jopa enemmän. Tajusin itsekin vasta vuosia myöhemmin mitä ne dieetit teki perusaineenvaihdunnalle.

Vierailija
6/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasmassan määrästä, koska lihakset pitävät yllä aineenvaihduntaa sisäelimien lisäksi.

Rasvakudoksessa ei aineenvaihduntaa ole.

Kuntosali on nimenomaan oikea paikka silloin kun laihduttaa. Kävely, juokseminen, uinti jne kohdistuvat aeribiseen kuntoon mutta eivät vaikuta anaerobisesti.

Tiedän tämän, koska asia kuuluu ammattiini.

Monien ongelma on nimenomaan se, että lihaskuntoharjoittelua ei ole ja lisäksi ruuasta saadaan liian vähän proteiinia.

Nyt menossa oleva dieettini on vähähiilihydraattinen eli tukee lihasmassaa koko ajan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi