Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas työt loppui! Mikä uusi ala kannattaa opiskella, että työllistyisi?

Vierailija
17.02.2010 |

Takana pätkätöitä vuositolkulla, nyt plakkarissa 2 korkeakoulututkintoa. En enää jaksa tätä jatkuvaa epävarmuutta tulevaisuudesta, kun mitään ei voi suunnitella eikä asuntoa uskalla koskaan ostaa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden haukkumista lopunelämääsi.

Aina löytyy tältä alalta jotain paskaa, mistä saa vähän rahaa.

Suurille rahoille ei tosin kovin helposti pääse, mut työllistyminen on suht helppoa eikä ammattiKORKEAkoulututkinnot uhkaa meidän palkkoja ;)

Takana pätkätöitä vuositolkulla, nyt plakkarissa 2 korkeakoulututkintoa. En enää jaksa tätä jatkuvaa epävarmuutta tulevaisuudesta, kun mitään ei voi suunnitella eikä asuntoa uskalla koskaan ostaa!

Vierailija
2/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy puolalaiseksi hitsariksi, kiinalaiseksi paperikoneenkäyttäjäksi tai intialaiseksi vaateompelijaksi.

Muilla ei ole töitä.

Uudelleenkouluttautuminen mille tahansa alalle on turhaa, jos sattuu olemaan kallispalkkainen suomalainen.

T. Eräs, joka sai ensin lemput vaateteollisuudesta, kouluttautui paperialalle, sai sieltä lähtöpassit, opiskeli hitsariksi ja sai eilen lomautuslapun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajilla on toitä! Kaksi/kolme vuotta ammattikoulussa tai vuoden verran yksityisessä kolulussa ja töihin vaan! Kesällä loppuu mun äitiysloma ja eilen sain tiedon että vakipaikka odottaa kun palaan työelämään, ja olen niin pirun onnellinen :DD Näin eteläsuomessa.

Vierailija
4/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari homman saa helposti.

Olen sairaanhoitaja ja mua ei palkata, en saa edes keikkaa. Paskat mistään hoitajapulasta on, pula varmaan noista amk hoitsuista kun me vanhat opistotasoiset ei saada työtä.

Vierailija
5/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta koulua, tai oppisopimuksella. töitä piisaa. itse olen nyt sairaslomalla, ja puhelin silti pirisee päivittäin, kun isännät soittaa mulle suoraan, kun lomatoimiston kautta eivät lomittajaa saa. ensi viikosta alkaen on tiedossa keikkoja heinäkuulle asti.

t: omalla toiminimellä töitä tekevä lomittaja.

Vierailija
6/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottele vielä 20 vuotta, kunnes ahneet paskat siirtyvät eläkkeelle, jos siirtyvät..

Mikään ei ole varmaa näinä aikoina.

Odottele ja kuluta aikaasi mielesi mukaan. Muista ettet syyllistä itseäsi ahneiden paskojen takia.

Vierailija
7/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin jo yksi akateeminen tutkinto mutta lasten takia elämä meni uusiksi. aion hakea okl:n luokanopettajankoulutukseen, ainakin täällä pikkukaupungissa lääkärin lisäks varmin työ, jossa kohtalainen palkka. opettajissa on paljon pian eläkkeelle jääviä. ainakin sijaisuuksia varmasti löytyy, väliajat pärjää ansiosidonnaisella, jos ei heti vakipaikkaa saa.

Vierailija
8/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan aika hyödytön ala, oletko siis myös insinööri vai mikä? Eikö niillekään ole töitä nykyään?

Vierailija
9/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajapätevyyden suorittamista. Ainakin tekniikan alalla on pulaa opettajista.

Opettajaksi luet noin vuodessa ja töiden ohessa kahdessa vuodessa.

Minä en ainakaan suosittele ihan uutta alaa. Kannattaa jatkaa noista. Nehän ovat ihan hyvät tutkinnot. Toki lääkäri olisi hyvä, mutta sihen tosin tarvitaan muutakin kuin vain hyvä lukupää.

Itselläni hyvä lukupää, mutta en kyllä verta enkä haavojakaan siedä katsella.

Mediatutkimusta ja tekniikkaa on ap opiskellut

Vierailija
10/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli silloin olisit opettajana joko ammattikorkeassa tai ammatikoulussa tms.

En siis tarkoittanut luokanopettajan tutkintoa.

opettajapätevyyden suorittamista. Ainakin tekniikan alalla on pulaa opettajista. Opettajaksi luet noin vuodessa ja töiden ohessa kahdessa vuodessa. Minä en ainakaan suosittele ihan uutta alaa. Kannattaa jatkaa noista. Nehän ovat ihan hyvät tutkinnot. Toki lääkäri olisi hyvä, mutta sihen tosin tarvitaan muutakin kuin vain hyvä lukupää. Itselläni hyvä lukupää, mutta en kyllä verta enkä haavojakaan siedä katsella.

Mediatutkimusta ja tekniikkaa on ap opiskellut

Vierailija
11/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miten olisi valelennonjohtaja?

Vierailija
12/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töitä niin paljon ettei meinaa työaika riittää.

Vierailija
13/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töitä niin paljon ettei meinaa työaika riittää.

Vierailija
14/21 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiillota vaikka kenkiä

Vierailija
15/21 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloilta nuo tutkinnot on?

Vierailija
16/21 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari homman saa helposti.

Vierailija
17/21 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kun ei toi opiskelu tuota ongelmaa(tarkoitan että on lukupäätä) niin lukaise ittes lääkäriks ja sit erikoistut sellaiselle alalle, jossa kätevästi voi pitää yksitysvastaanottoa, esim silmälääkäri. Tienaavat sievoisesti eikä työt lopu

Vierailija
18/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgina tms voit tienata vuodessa 100 000 ja yli pitämällä yksityispraktiikkaa vakiviran lisäks, ainakin täällä katselin verotietoja niin paikallisten erikoislääkäreiden tienestit on tuota luokkaa.

Ja jos oot lukenut teknologiaa niin siitä on jo etua. Hoitsuks ei kannata lukea, ite oon sh ja palkat on todella pienet. Eli jos opiskelu on helppoa niin lääkikseen sitten.

Vierailija
19/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysvalmennus

Tekniikan ja median opiskelusta ei ole lääkärin opintoihin mitään hyötyä eli tutkinto pitää tehdä kokonaan joka tapauksessa. Ehkä jonkun pakollisen ruotsin voi saada hyväksytettyä, mutta muuten kursseja ei voi korvata. Onneksi.

Vierailija
20/21 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa merkittävästi työllistymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme