Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita odottajia joiden mies..

Vierailija
17.02.2010 |

ei halua silitellä vatsaa huomatakseen siellä asustelevaa vauvaa?

Omaa miestäni joudun pyytämään huomioimaan vauvaa. Kertaakaan ei ole spontaanisti halunnut silitellä tai jutella, aina on joutunut pyytämään. Ymmärrän että miesten saattaa olla vaikea ymmärtää että vatsassa ihan oikeasti kasvaa lapsi. Itse olen jo kuitenkin raskausviikolla 34 ja vauva liikkuu paljon, ihan silmilläkin sen näkee.

harmittaa todella paljon kun puoliso ei halua osoittaa hellyyttä masulle. Tulee siitä mullekkin hyvä mieli kun toinen osallistuu odotukseen edes jotenkin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahaan kiinnittikin jotain huomiota, se oli sellaista tiuskimista, että "miks tonkin pitää tossa olla tiellä". Vasta toisen lapsen loppuraskauden kohdalla mies kertoi, että se paisuva maha näytti hänestä siltä, että se poksahtaa koska tahansa, ja hän uskoi sen mahan kasvun jotenkin tekevän mulle kipeää. Iho näytti kuulemma niin kireältä ja pingottuneelta siinä mahan päällä, ettei hän uskaltanut koskea, kun pelkäsi sen satuttavan mua.

Kuitenkin molempien kohdalla mies on jo synnytyssalissa kärttänyt lapsia syliinsä, kuopuksen kohdalla kyttäsi kätilön olan yli että "etkö sä voi vähän nopeemmin hoitaa sitä pesua, pue nyt ne vaatteet, sehän paleltuukin vielä, vauhtia nyt että mäkin saan sen syliin". Esikoisen kohdalla mies tuli aamulla sairaalaan, nappasi vauvan syliinsä ja lähti kuljeskelemaan pitkin sairaalan käytäviä, ja jos joku hoitaja erehtyikin kysymään, tarvitseeko hän apua tai onko jokin hätänä, mies tiuskaisi takaisin, että "enkö mä saa edes omaa lastani rauhassa kantaa?!" :D Kyllä se isä sieltä varmasti nousee pintaan, mutta se mahassa oleva vauva on monille miehille todella abstrakti asia. He tietävät, että vauva on siellä, mutta se tuntuu lähinnä jotakin alienilta, joka myllertää vaimon sisuksissa.

Vierailija
2/11 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla epäkohtelias mies. meinaan tuota käytöstä hoitajia kohtaan...

Vierailija
4/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se raskaus kuitenkin konkretisoituu useimmille vasta synnytyksessä ja sen jälkeen, ainakin oma mies on ihan myyty aina kun vauva syntyy, mutta ei ole tosiaankaan sellaista potkuhousunhiplailija-herkistelijätyyppiä raskausaikana.

Tää onkin tietty vähän hankalaa, kun taas odottajilla hormonit vaikuttaa ja on hyvin herkkänä kaikelle mitä mies sanoo tai tekee.

Vierailija
5/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli melkeen sama tilanne. nyt vauva on 8vk ja isi ei pysty olemaan lapsestaan erossa kuin pakolliset työajat =)

Vierailija
6/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taaskaan se ukko ei ole vatsan kimpussa.

Voi hurja.

Jos lapsi liikkuu ja mies on sohvalla silloin niin saatan nostaa käden vatsalle johon mies että juu, sielähän se liikkuu ja ottaa käden pois. :)

Osallistuu kyllä lapsien kanssa olemiseen, mutta ei ole vaan sen tapa olla mukana ja lääppiä vatsaa.

Vierailija
7/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo neljäs lapsi tulossa, enkä muista montaakaan kertaa, että mies olisi koskenut vatsaani. Joskus tosi tosi harvoin, ohimennen, ikäänkuin velvollisuudentunnosta saattanut sipaista vatsaa kädellään ja kysäistä, että no mites täällä jaksellaan tms.. Kun ei kehtaa aina ihan huomiotta kävellä ohi :)

Vierailija
8/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin meilläkin :)

t. 4

Vierailija
9/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan aikana nyt sen verran kokeili liikkeitä, kun pyysin. Tokallakin kertaa, kun oikein sanoin, että kokeile nyt, tuossa on pää tms. Muuten ei ole millään lailla huomioinut. Lapsia siis kuitenkin halusi itsekin

Tämä kolmas raskaus oli hänelle niin epämieluinen asia, että en viitsi edes ultrakuvia näyttää, kertoa neuvolakuulumisia tai yhtään mitään. Kaikki, mitä minä olen yrittänyt kertoa on saanut vastaanoton "niinpä niin, jaaha" (mahdollisimman **ttuuntuneella äänellä). Joten sulkekoot sitten silmänsä, jos ei kestä totuutta katsoa.

Vierailija
10/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eivät halua sanoakaan ja loukata odottavaa äitiä.

Vierailija
11/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jo vauva, mutta miehesi odottaa vauvaa vasta syntyväksi. Lisäksi sinun ulkomuotosi on muuttunut melkoisesti. Et ole enää ulkoisesti se sama tuttu puoliso. Anna vauvan syntyä ja erityisesti: anna isän syntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi