Huoh, marinaa anopista. ov
Mies vei lapset mummolaan hoitoon, koska muutaman tunnin sisällä suunnataan miehen kanssa synnärille.
Noh, anoppi soitti tossa seiskan maissa, että missäs lasten yökkärit on??? Mies vastasi, ettei lapset käytä yökkäreitä vaan nukkuvat vaipassa/pikkareissa ja T-paidassa/ilman paitaa. Kun ovat niin kuumaverisiä.
Noh, anoppi soitti tossa uudestaan puoli tuntia sitten ja kysyi, että onkos lapset tulossa kipeiksi, kun kaks nuorinta känisee sängyissä ja iho on selvästi lämmin. Mies sitten kysyi, että noh, mitä lapsilla on päällä?? Vastaus:
leggarit, SUKKAHOUSUT!!!, T-paidat JA pitkähihaiset trikoopaidat!! Koska heillä ON kylmä ja EI lapsia saa palelluttaa!!
Muutenkin aina jaksaa märehtiä sitä, että minä olen huono äiti, kun puen meidän 1v4kk, 2v6kk ja 4v lapsille liian vähän päälle!
Änoppi itse on sellainen vilukissa, joka kulkee pitkät kalsarit jalassa juhannuksenakin.
Joo, tiedän. "Mitä sä valitat, kun sulla sentäs on lapsille hoitaja".
Kommentit (3)
kun pystyt tänne kirjottelemaan? Ite nojasin tuossa vaiheessa lipastoon ja toivoin kuolemaa...
kun pystyt tänne kirjottelemaan? Ite nojasin tuossa vaiheessa lipastoon ja toivoin kuolemaa...
Edellisissä synnytyksissä pystyin vielä puhumaan n. puol tuntia ennen ponnistusta ja sitten iske helvetilliset kivut. Mulla on korkea kipukynnys. Nyt noita supistuksia tulee n. 20 minuutin välein.
ap
Ihanaa (nostan hattua) on se, että kohta teillä on 4 alle 5 vuotiasta =)
Onnenpotku persuksiin synnytyksen kunniaksi!!!!
P.s. unohda anoppi nyt vaikka kuin sapettais..