mistä motivaatio laihdutukseen
Pitäis pudottaa painoa 10kg, mutta en millään saa aloitettua. Puoli päivää menee hyvin ja sit repsahdan.
Tiedän kokemuksesta että kun pääsisin alkuun niin sit ei tee tiukkaa.
Vinkkejä aloitukseen??????
Kommentit (16)
Sellainen vlcd-dieetti, jossa syödään jotain ravinteita.
Muuta en valitettavasti tiedä.
syöt ihan niin kuin nytkin, mutta pistät vaan ylös kaiken, niin näet, paljonko ylimääräistä syöt joka päivä. Siitä on hyvä aloittaa.
Munkin piti tulla sanoo että ehdottomasti aloita kalorilaskurin käyttö. Maksaa vain alle 2e/2vko ja kätevästi tekstarilla. Lisävinkiksi vielä että pidä siellä myös julkista blogia. Aika nopsaan samassa tilanteessa olevat löytävät sinut ja he tsemppaavat ja motivoivat sinua. Blogeja pitää myös konkarit jotka ovat tiputtaneet enemmänkin painoa, ehkä sieltäkin löytyy vinkkejä. Sitten tietty vielä ryhmät ja keskustelufoorumi joten taatusti apua löytyy heikolla hetkellä. Yhteishenki on siellä loistava.
Moi!
Itse laihdutin Cambridgellä 2 kuukaudessa 10 kg. (googleta cambridgekuuri) Tuo kuuri sopi alkuun juuri minulle, koska halusin napakan alun painon pudotukselle. En jaksa laihduttaa puolen kilon viikkovauhdilla, vaan tuloksia pitää tulla HETI. :)
En ois itestäni ikinä uskonu että tollaseen pystyn, mutta näköjään pystyin.
Nyt laihdutus tauolla vähän aikaa ja keskityn jatkossa keskivartalon kasvattamiseen. ;)
-Virgin oil
Sulla on vaan yks keho koko elämän ajan? Mitä huonommin pidät siitä huolta, sen nopeammin se rappeutuu! Toista ei saa enää tilalle. Kiva olla pyörätuolissa pian eläkkeelle jäännin jälkeen..
cambridge kuurissa syödään,sivuilt ei saanut selvää.paljonko maksaa??
Olen samaa mieltä pienin askelin etenemistä ehdottavan kanssa. Iso tavoite on helpompi saavuttaa jakamalla se pienempiin osatavoitteisiin. Painon pudottaminen ei ole mikään pieni projekti vaan vaatii motivaatiota onnistuakseen. Itseäni motivoi parhaiten se kun tuloksia alkaa pikku hiljaa tulla. 800 gramman pudotus ei tunnu suurelta tulokselta viikossa mutta parissa kuukaudessa tällä tahdilla on jo monta kiloa kevyempi. Muutamassa viikossa olo ja jaksaminen kohentuu kummasti ja vaatteiden kiristäminen helpottaa.
Tuloksia olisi tietysti kiva saada paljon heti, mutta totuus on että hitaammin sulavat kilot myös pysyvät varmemmin poissa. Uudet elämäntavat pikkuhiljaa omaksumalla onnistuu hoikemman olemuksen säilyttäminen. Ihmedieetillä saattaa kilot karista nopeastikin, mutta mitä dieetin jälkeen? Ja jos pudotus on yli kilonb viikossa, lähtee osa painosta lihasmassasta. Ja sehän ei ole tarkoitus...
Itsellä on tavoitteena noin 14 kilon pudottaminen. Aloitin urakan puolipakolla vuodenvaihteessa ja nyt vaaka näyttää 5 kiloa vähemmän. Minulla toimii Painonvartijoiden systeemi, siellä opin taas terveelliset ruokailutottumukset - pysyvästi! Ja viikko kerrallaan meneminen auttaa pitämään motivaatiota yllä. Jokaisen pitää kai löytää oma tapansa ja omat motivaattorinsa, mutta pysyvät muutokset ruokailutottumuksissa on kaiken a ja o. Ja herkkuhetketkään ei kokonaan voi olla kiellettyjä, eihän niin voi elää loppu elämäänsä. Pitää vaan oppia kohtuus herkuissakin...
synnytyksestä 2kk ja 10kg jäljellä. Odotan niin kovaa että pakkaset lauhtuisi, pääsisi uusilla juoksurattailla tekemään pitkiä lenkkejä hölkäten. Sillä ne kilot tippuu. Ei pelkällä ruuan vähentämisellä
...eli kyllä saadun energiamäärän tarkkailu on tärkeää, ei pelkkä liikunnan lisääminen riitä! Yhden pasteijan energiamäärän kuluttamiseksi täytyy kävellä kolmen tunnin lenkki, joten jos ei ole koko ajan liikekannalla on tosiaan mietittävä ruokapuoltakin. Liikunta on todella hyvä apu painonpudotuksessa mutta ei yksinään riitä jos ruokatottumukset ovat pielessä.
Moi! Itse laihdutin Cambridgellä 2 kuukaudessa 10 kg. (googleta cambridgekuuri) Tuo kuuri sopi alkuun juuri minulle, koska halusin napakan alun painon pudotukselle. En jaksa laihduttaa puolen kilon viikkovauhdilla, vaan tuloksia pitää tulla HETI. :) En ois itestäni ikinä uskonu että tollaseen pystyn, mutta näköjään pystyin. Nyt laihdutus tauolla vähän aikaa ja keskityn jatkossa keskivartalon kasvattamiseen. ;) -Virgin oil
valaises ny vähän asiaa, mitä syödää? paljonko? liikunta?
eikö kroppa mene jo säästöliekille noin vähäisillä kaloreilla???
ite välil olen n.1000-1200 kalorilla, kuulun kiloklubiin vink, vink on muuten ihan ilmainen
sydänkohtauksista ja jalka-amputaatioista ja muista diabeteksen mukanaan tuomista ongelmista. Niitähän tulee jos ei laihduta, ennenpitkää
Vähän vähempikin painonpudotus riittäisi, mutta aloitus ei onnistu...
Mieti mielessäsi ja kirjaa vaikka paperille mitä tahdot seuraavana päivänä, seuraavana viikkona, seuraavana kuukautena ja seuraavana vuotena saavuttaa painonpudotuksen suhteen. Tee suunnitelmasta mahdollisimman tarkka, ja mieti mitä sinun pitää tehdä päästäksesi tähän tavoitteeseen.
Kun repsahdat (niin käy, kaikille) älä jää potemaan vaan mieti miten voit estää sen seuraavana päivänä. Joka ilta mieti mitä voit tehdä seuraavana päivänä saavuttaaksesi tavoitteen. OTa pieniä askeleita: huomisen tavoite on liikkua 30min reippaasti ja ostaa kaupasta herkuiksi hedelmiä. Huomisen tavoite on jättää iltapäiväpulla ja syödä tilalla omena.
Älä pidä itseäsi nälässä, vaan syö hyvin mutta viisaasti. Älä usko itsekuriin, usko suunnitelmiin.
Pitäis pudottaa painoa 10kg, mutta en millään saa aloitettua. Puoli päivää menee hyvin ja sit repsahdan. Tiedän kokemuksesta että kun pääsisin alkuun niin sit ei tee tiukkaa. Vinkkejä aloitukseen??????
alasti kokovartalopeilin edessa aina kun tekee mieli herkutella.
Liity Kiloklubiin ja jää koukkuun kuten minä :)
15 kg pudonnut ilman mitään tuskia.