Saako omasta halustaan yh valittaa sitä että ei ehdi tehdä mitään ilman lapsiaan?
Kommentit (7)
mä en ehdi vaikka haluaisin. ei se mistään halusta ole kiinni.
sitä saa valittaa vaikka mistä, mutta antaa vähän tyhmän kuvan- tein lapset tietoisesti yksin, ja nyt mun pitää huolehtiakin niistä yksin! Siis what??
vain siksi että en enää pidä hänestä, niin saanko sitten valittaa että miten rankkaa yh-elämä välillä on?
vaan yh:n pitää piiloutua maailmalta häpeämään epäonnistumistaan ja kyykistyä vastaanottamaan paskaa niskaan. On aivan sama mikä yh:sta on tehnyt yh:n, sillä leski-yh on horo ja huono nainen. Mutta auta armias jos satutkin olemaan yh-mies! Yh-miehelle yhteiskunta on yksi suuri lohduttaja kuten Äiti Amma joka halaa lämpimästi ja toivottaa hyvää jatkoa.
mä en ehdi vaikka haluaisin. ei se mistään halusta ole kiinni.
Me erosimme, kun lapsi oli 8 kk. Olin oikeastaan yh jo sitä ennen, koska isä ei hoitanut lasta yhtään. Nyt lapsi käy joka toinen vkl isänsä vanhempien luona, jossa isäkin sitten on. Näin olen saanut vähän omaa aikaa ja lapselle on tietysti tärkeää nähdä isää.
Yksin vastuussa lapsesta on rankkaa, esim. jos sairastuu, ei välttämättä saa levätä. Omista menoista pitää tinkiä myös. Lapseni on päivähoidossa, mutta sen ajan teen töitä -omat jutut pitäisi hoitaa muulla ajalla.
Lapsen isä ei tapaa lastaan koskaan eli olen todellakin aina lapseni kanssa, paitsi silloin, kun olen töissä ja lapsi päiväkodissa.
Toistaiseksi en ole valittanut. Lapsi antaa enemmän kuin ottaa ja joskus saan sovittua lähipiiristä lastenhoitoapua.
Sairastaminen on tosiaan aikamoista, saahan sitä levätä vietyään lapsen päivähoitoon; ellei sitten lapsikin ole samaan aikaan sairas.
Mutta toki saa valittaa, jos siltä tuntuu!
Omituinen kysymys?