Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kauniit naiset saa tyttöjä:)

Vierailija
17.02.2010 |

iltalehdessä oli tutkimus jossa luki et kauniit naiset saa tyttöjä ja rumat poikia.. ilmankos mulla onkin vaan tyttöjä :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit joilla on pelkkiä tyttöjä ovat niitä vähemmän kauniita tapauksia ;)

Vierailija
2/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit, mutta myös ne tytöt ovat todella rumia. ei kyllä pysty oksentamatta katsomaan tyttöjen päälle!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... En ole lukenut Iltistä, mutta menikö se niin, että kauniin naisen kannattaa jättää kauniit piirteensä ennemmin tyttöjälkeläiseen, ja taas rumuus ei sinänsä haittaa pojan menestymistä lisääntymisessä? Vastaavia juttuja olen lukenut muitakin, mm. että epäsuositun (mikä se kriteeri sitten onkin, sanotaan nyt vaikka "ruppana") kannattaa saada tyttöjä, nimittäin ruppana tyttö kelpaa todennäköisemmin jatkamaan sukua kuin ruppana poika. Ja voi vaihdella äidin terveydentilan mukaan, vahvassa kunnossa olevan emännän kannattaa synnyttää vahva poika jatkamaan sukua, heikossa hapessa oleva voi toivoa että heikkokuntoinen tyttö saattaa selvitä lisääntymisikään. Karua mutta uskon kyllä että evoluutiossa nämä on testattu.

Vierailija
4/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että akka on susiruma, mutta tekee sentään poikia.

XDDD

Vierailija
5/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen ruppana?

Vierailija
6/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 30v. olin kaunis ja kurvikas ja nyt 44v. lihava ja ruma.

Niin että on tuo kauneuskin muuttuvainen asia.

Vierailija
7/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista. eikös ainä ole opetettu, että se on miehen siittiöstä kiinni kumpi tulee.

Vierailija
8/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli tyttö, olin kaunis. Puoltoista vuotta myöhemmin sain pojan, silloin olin jo ruma :)

Vierailija
9/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis tummanruskeasilmäinen vaalehiuksinen tyttö.Itsekään en ole hullumman näköinen.

Vierailija
10/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pojan ja tytön saavat.

Vierailija
11/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se meni niin että kauniit naiset saavat esikoikseen tyttöjä, muista lapsista ei mainittu mitään.

Vierailija
12/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ole kaunis, vaan ennemmin se susiruma. Onneksi tytöt on suloisia (ja isänsä näköisiä ;-))

Vierailija
13/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruppana tarkoitti tässä vaan ruppanaa :D. Jotain surkeampaa, sairaalloista, heiveröistä ruppanaa, joka ei ole yhtä menestyksekäs kuin voimakas, terve, vahva sankari.

Ja kyllä se on se miehen tuottama siittiö jonka laatu määrää onko lapsi XX vai XY, mutta moni asia vaikuttaa siihen mikä siittiö se sitten loppujen lopuksi on, joka pääsee hedelmöittämään munasolun. Naisen elimistö ehkä pystyy niihin seikkoihin vaikuttamaan vaikka sattumallakin on merkitystä. Plus voi olla vaikutusta sillä miten alkio lähtee kehittymään. Laskennallisesti poikia on hieman enemmän kuin puolet, yksilöllisesti voi olla syitä miksi toisilla on tyttöjä ja toisilla poikia.

Vierailija
14/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ennen kuullut, reppanameillä sanotaan, tai ressukka.

Vierailija
15/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorena tosi kaunis ,ja sain tyttojä .S

Vierailija
16/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena sanoivat kauniiksi,sain tyttöjä.Nyt vanhempana sain iltatähden ,vivissiin muutuin rumaksi,kun poika tuli.

Vierailija
17/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret rakastajat saavat tyttöjä. Meillä kaksi tytärtä. MOT.

Vierailija
18/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja molempia löytyy:) mutta olen huomannut, että erityisesti tyttöjen, siis pelkkien tyttöjen äidit ovat sairaan kateellisia pojista. kaikki tahtoo poikia vaikka muuta väittää.

Vierailija
19/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis kun sain esikoiseni ja silloinen mieheni oli suuri rakastaja (ihan paska). Vaihdoin miestä ja sain pojan ja vaikka en ole ikinä niin hyvää seksiä saanutkaan kun nykyään saan, ei mieheni silti ole suuri rakastaja, no ehkä hyvä niin (eksästä jäi paha maku suuhun) :)

Niin ja siis olen nyt pojan saatuani ruma ja vahva, kiva kiva...

Vierailija
20/30 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita me kaikki naiset ollaan!