Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

g. moni tuntisia päiviä teillä on lapset hoidossa?

Vierailija
17.02.2010 |

Mietin vaan, että raaskisko 2 kk töiden takia pitää 10 h päiviä, kun eivät ole ikinä olleet. Kyse on siis kesäloman sijaisuudesta (4 kk), josta puolet olisi toisella paikkakunnalla ja työmatka noin 60 km (eli tunti puoleensa pitäs varata aikaa...). Ja kaiken kaikkiaan tämä työpaikka olisi vieraalla paikkakunnalla, jonne lähettäisiin siis minä ja lapset. Lapset ovat 5 ja 6. Mies kyllä varmaan vastustaa tuota. Toisaalta 2 kk on aika lyhyt aika...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden ole parempi olla äidistä erossa kuin isästä erossa.

Vierailija
2/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden ole parempi olla äidistä erossa kuin isästä erossa.

sori, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin työpaikkaa lähemmäksi kotia, ja ennen oli 10h..

Vierailija
4/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on palomies eli miehen työvuorojen ajan lapset on hoidossa klo 6.00/8.30-16.50. Riippuen olenko itse aamussa vaiko illassa (olen päiväkodissa täissä ja meidän lasten päiväkoti on normaalisti auki klo 6.30-17.00, mutta meidän perheen takia joustetaan tarpeen vaatiessa (aivan kuten muidenkin perheiden kanssa), onneksi noita kuuden aamuja sattuu harvoin kohdalle, ehkä n. kerran kuussa).

Miehen työvuoron jälkeisenä aamuna (mies pääsee töistä n. klo 8.00, riippuu vähän), vien lapset hoitoon työvuoroni mukaan ja mies hakee lapset lounaan jälkeen kotiin päikkäreille (lepää ensin kotona).

Vierailija
5/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sopiva aika, tosin tunnin vähemmänkin voisi olla.

Vierailija
6/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias.