Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenopelko

Vierailija
17.02.2010 |

Useiden kuukausien yrityksen ja yhden keskenmenon jälkeen tulin raskaaksi. Nyt omien laskujen mukaan 6 viikko menossa..tuntemuksia alavatsassa ollut päivittäin..Nyt jos tulee hetkiä ettei vatsassa tunnukkaan mitään, alan heti pelätä että jotain on pielessä.. WC:ssä käydessä on pakko katsoa paperia ettei siinä vain ole verta.. Loppuuko tämä jatkuva pelkääminen missään vaiheessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lopu ennenkuin lapsi on syntynyt. voimia!

Vierailija
2/4 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin neljännessäni, koska kolmas oli keskeytynyt keskenmeno.

Olin ihan paniikissa 12 ekaa viikkoa. Juuri tota vessapanikointia paljon.

Aika auttaa.

Mä en käynyt edes alkuraskauden ultrassa, koska edellisellä kerralla se ei taannut mitään. Siis rv 8 sydän sykki ja silti rv 10 alkio oli kuollut.

Joten ajattelin, että siitä alkuraskaudenultrasta ei ole hyötyä. Niinpä sitten odotin ja panikoin.

Ekan neuvolankin tilasin myöhään, koska viimeksi olin siellä kuolleen alkoin kanssa tietämättäni.

Ekassa neuvolassa ei kunneltu sydänääniä.

Niskapoimu-ultraan meno pelotti kovasti, mutta koska siellä oli kaikki hyvin aloin uskoa että meille voisi vauva tullakin.

Siitä se paniikki sitten hellitti, kun vatsa kasvoi ja sittenhän liikkeetkin alkoi tuntumaan.

Voimia stressaavaan alkuvaiheeseen! Tiedän, että kuulostelet kaikkia nippailuja onko ne normaaleja.

Ja nyt aika tuntuu pitkälle, mutta usko pois, pian tämä stressaava aika on takana päin ja voit alkaa nauttia odotuksstasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä, että jos vaikka tuleekin keskenmeno, niin saa sen sitten suojaksi.

Vierailija
4/4 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastailusta..

jospa sitä huomenna varaisi ajan neuvolaan, että saisi tästä jotenki todentuntuisemman asian.. :)