Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli keskenmeno vuotosi?

Vierailija
17.02.2010 |

Kyselen tätä siksi, että olen aiemmin kokenut keskenmenon, jossa vuotoa tuli todella runsaasti ja hyytymiä oli paljon.

Nyt vuoto on kestänyt 5pvää, ensin vaikutti valekuukautisilta, mutta viime yönä vuodon mukana tuli hyytymiä, jotka eivät kyllä olleet täysin hyytyneitä vaan sellaista valuvaa. 2 kertaa tuli tällainen "ryöpsähdys" ja nyt vuoto on muuttunut takaisin normaaliksi, mutta erittäin niukaksi. Voiko km vuoto olla niukkaa? ja kivutonta? Huomenna olisi neuvola, joten silloin selviää, onko enää mitään tehtävissä tai onko siellä mahassa edes enää elämää. Kuitenkin itseä ihmetyttää tämä vuoto, oli ensin niukkaa, sitten tuli hyytymät ja nyt on taas niukkaa. Edellisessä km:ssä vuoto oli todella runsasta ja kesti 2vk.

N ja rv9??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä oli silloin tilanne? Itselläni tuli juuri kuvailemasi hyytymä eilen. Raskaana en ole tietääkseni, mutta nyt se alkoi mietityttämään, koska minipillereiden takia ei vuotoa ole ollut

Tänään tuli pyyhkiessä paperiin sellainen pitkulainen ruskea hyytymän oloinen, jossa oli toinen pää hieman suurempi ja siinä näkyi vielä pienen pieni möykky. Olikohan tuo sikiö ja kalvot??

Itse epäilen keskenmenoa. Mielipiteitä?

Vierailija
22/26 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 päivää pientä tippaa verta, mutta ei kipua. Sitten alkoi ilta 21 runsaampi vuoto ja hyytymiä, sitä kesti yö 2. asti, niin, että kävin ehkä 5-15 min. välein wc,ssä ja aina vaan tuli verta ja hyytymiä molskahteli pönttöön. Sitten vuoto niukkeni ja oli niukkaa viikon, jolloin vuoto loppui. Seuraavat kk,t tuli aika normaalisti. Kohtu tyhjeni kokonaan silloin 5h. aikana, ei tarvinnut ottaa lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rv 7 runsas vuoto kirkasta verta sekä hyytymiä. Verta tuli lattialle lammikko ja vielä pönttöön muutaman kerran kahden päivän aikana, enemmän kuin kuukautisten yhteydessä. Muutama päivä tämän jälkeen uä:ssä sikiö ja sydämen lyönnit nähtävissä. Syytä verenvuodolle ei löytynyt. Kannattaa käydä ultrassa vaikka vuotaisi kunnolla, koska ei ole välttämättä keskenmeno!

Vierailija
24/26 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

km 5+, ekaksi tottakai innostuminen ja siitä muutaman päivän päästä kivut ja kaikki ulos suurina klöntteinä. Seuraavana päivänä soitin naistenklinikalle ja siellä sanottiin että asialle ei tehdä mitään ellei tule kuumeilua, haisevaa vuotoa tai tosi kipeitä kramppeja.

Mutta nyt vuotoa ollut jo 5pvää ja kipuja on ollu koko enemmän tai vähemmän riippuu vähän mitä tekee ja rinnat edelleen kipeet, normaalia? kivuista en lääkäriin oo soitellu kun ei oo ollu niin kovat etten kestäisi...

Mitään lääkärikäyntiä ei vaadittu eli ei mitään lääkitystäkään, nytkö sitten vaan ootellaan että mitä käy?

Kohtalotovereita? ja miten teillä on menny?

Vierailija
25/26 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoin vuoto 6+0. Se oli aika niukkaa ja ruskeaa parin tunnin ajan. Sitten seuraavana aamuyönä alkoi verinen kirkas vuoto.Oli sellaista kuukautisvuoto tyyppistä ja jatkuu edelleen tässä parin päivän päässä. Lääkäri sanoi, että voi pari viikkoa vuotaa.

26/26 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin alkoi viikkoa ennen keskenmenoa tulla ulostamisen yhteydessä pieni määrä verta. Sitten ei mitään. Viikon päästä taas ulostamisen yhteydessä verta , joka vain voimistui ja voimistui. Ultrassa todettiin keskenmeno. Sinä yönä alkoi kovat kivut, enkä pysynyt tolpillani. Tarvitsin sairaalahoitoa, koska kivut olivat niin kovat. Vuotoa kesti noin 5 pv. Itsestään tuli ulos kaikki. Olin rv 7.