Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raha-asiaa, auttakaahan viisaat

Vierailija
17.02.2010 |

ELi, olen vakityöstä äitiyslomalla, äitiysloman aijaltahan on kertynyt lomapäiviä, voinko ottaa ä-loman päätyttyä lomat rahana ja jatkaa hoitovapaalla? Entäs sitten jos olen siihen saakka hoitovapaalla että tulen uudelleen raskaaksi, kertyykö tuosta myös lomat norm? (ei siis hoitovapaan ajalta vaan ä-lomalta) Ja voinko tänäm jälkee käyttää kertyneitä lomapäiviä 2 vko irtisanomisaikaani ja loput rahana ja sitten irtisanoutua? vai onko pakko mennä takaisin hetkeksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tosiaan osaa auttaa??

ja pahoittelen kirjoitusvirheitä:) ap

Vierailija
2/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi, olen vakityöstä äitiyslomalla, äitiysloman aijaltahan on kertynyt lomapäiviä, voinko ottaa ä-loman päätyttyä lomat rahana ja jatkaa hoitovapaalla?

Juurikin niin eli Kelalle ilmoitat jääväsi hoitovapaalle ja saat hoitorahaa heti vanhempainrahakauden päätyttyä. Töistä otat lomat ulos eli saat palkkaa päällekkäin hoitorahan kanssa sen ekan kuukauden ajan ;)

Vanhempainvapaa kerryttää aina lisää lomaa, hoitovapaalla lomaa ei kerry!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ajattelinkin ja koska vanhempainvapaa kerryttää aina lomaa, eikös sen logiikan mukaan myös putkeen tullut toinen äitiysloma kerrytä sitä, ja siitä voisi sitten käyttää 2 vkoa irtisanomisaikaan joka on mun irtisanomisaika ja loput mitä jää jäljelle ottaa silloinki rahana ulos:)ja lähteä uusille urille:)

Ei nimittäin kiinnosta mennä enää takaisin eikä kannata sitäpaitsi minulle on sijainen jo hommattu joten systeemit pyörii ilman minuakin, miksi siis mennä enää sotkemaan niitä:) mutta lähinnä pointti oli ettei siis kannata vielä irtisanoa itseään vaan vasta toisen ä-loman jälkeen kun muuten menetän sen loman kerryttämät lomapvät eikös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi