Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä taas veetuttaa ihan kympillä!

Vierailija
17.02.2010 |

Mies kävi viime viikolla haastattelussa, jonka jälkeen se mahdollinen työantaja oli sanonut, että hänen puolestaan kaikki ok, että mies voisi hankkia tumman puvun työtä varten ja käydä yhtiökumppanin kanssa sopimassa tällä viikolla käytännön asiat.

Ostimme puvun ja mies meni tapaamaan tätä yhtiökumppania ja se käytännön asioiden sopiminen osoittautuikin jälleen uudeksi tiukkasävyiseksi haastatteluksi. Haastettelun lopuksi yhtiökumppani sitten oli sanonut, että ilmoittelevat sitten ensi viikon puoliväliin mennessä, miten kävi.

Voihan sima, sanon minä. Mies on ollut työttömänä yli puoli vuotta. Ostimme puvun, johon ei varsinaisesti olisi ollut varaa ja nyt ei ehkä olekaan työtä, johon mies voi mennä. En oikeasti enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Mua ottaa päähän ihan saamaristi ja puran asiaa täällä, koska en halua kuormittaa tällä omalla mielipahalla miestä enää yhtään enempää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että olipas ikävä haastattelu käytäntö. Uskon aivan varmasti ottaa sinua päähän, ja varsinkin miestäsi jos kerta noinkin pitkää ollut työttömänä. Voimia teille kummallekin..

Vierailija
2/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa firmassa tapana aina hoitaa asiat tuolla tavalla? Toinen ei tiedä mitä toinen on puhunut... Pidän kuitenkin peukkuja miehesi puolesta. On helpompi saada uusi työ jos on töissä kuin kokonaan työttömänä hakea. t. 1.5v työttömänä jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meille on tullut pari vuotta niin paljon lunta tupaan, että alkaa murentua jo minunkin tulevaisuudenuskoni.

Itse olin äitiyslomalla kun lama alkoi ja mies sai kenkää. En ole saanut itsekään töitä nyt, mutta olen tehnyt opettajan sijaisuuksia ja sen sellaista, että perheellä olisi jotain tuloa. En jaksaisi enää yhtään kun meillä on kaikki yöt valvottavat kaksoset ja koululainen, joka tarvitsee äitiä hänkin. Olen niin väsynyt, että melkein toivon, että voisin itsekin palata äitini kohtuun.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme