vanha välikausipuku
mitä tekisit tälle, kun en roskiinkaan raaskis laittaa. Travalle vanha välikausihaalari, pepussa ja polvissa kulumaa samoin hihansuissa. Vetoketju rikki. Koko 92cm
kun itse ei tarvita, mut ei tätä voi myydäkään tai viedä kirppikselle kun vetskari rikki ja en sitä ala itse enää vaihtamaan.
Kommentit (8)
et kehtaisko laittaa tuonne lahjoitetaan ostastolle postimaksun hinnalla tai noutaakin voisi. Liian pieni puku meidän tytölle.
Kirjoitat siihen että vetoketju vaihdetta ja hinta 0,50-1€ niin kyllä joku käsityötaitoinen sen saattaa ostaa. Tai sitten lahjoitat jollekin kirppikselle. Monestikin olen nähnyt myynnissä vetoketjurikki vaatteita. Viimeksi oli Reimatec takki 5€, vetoketju rikki, mutta sillä hinnalla en ostanut. Oli niin hyväkuntoinen että 1€ olisin sen voinut ostaa ja vaihtaa vetoketjun.
et kehtaisko laittaa tuonne lahjoitetaan ostastolle postimaksun hinnalla tai noutaakin voisi. Liian pieni puku meidän tytölle.
pistin pojan toppatakin kirpparille ja joku osti..kirjoitin hintalappuun ttä vetoketju rikki,muuten oli ehjä ja hyväkuntoinen takki
joita joku ei millään ymmärrä heittää roskikseen.
sen takia en viekään uffiin tai muualle, kun vetskari rikki, mut taidan laittaa kesällä puistokirppikselle "vetskari rikki"-lapulla ja hinnaksi vaikka 0,50€. Kun muuten on käyttökelpoinen puku.
ap
voisi sen haluta korjata. Mitäs jos seuraavan kerran viedessäsi tavaraa myyntiin kirpparille laitat siihen lapun "vetskari rikki, hinta 1e" niin varmasti menee kaupaksi.
tai sitten leikkaat sen paikkatarpeiksi. Otat talteen kaikki ehjät kankaanosat, joilla voit paikata seuraavan haalarin housunpolvet.
Jos oot oikein näppärä, niin katkaiset haalarin vyötäröltä, ratkot vetoketjun irti, ja ompelet alaosaksi uudet kurahousut.