Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nyt trendikästä? Mitä trendikkääseen elämäntapaan kuuluu?

Vierailija
17.02.2010 |

itse taidan olla aika out...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalia itselleen sekä lapsilleen monia eri harrastuksia. Haalia myös niin paljon tekemistä et on aina kiire. Viikonloput reissataan leffoissa, kylpylöissä ja ainakin muutama kerta vuodessa ulkomailla.

Audi olis hyvä olla.

Ruokana vuohenjuustoja, punasta lihaa harvoin, tofua jne.

Merkkivaatteisiin pukeuduttava ja leikattava vino otsatukka. Korolliset saappaat äidillä, aina.

Vierailija
2/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Audia meillä ei tällä hetkellä ole, kaksi muuta autoa kyllä.

mulla ei varsinaisesti ole vino otsatukka, mutta pitkät hiukset toiselle puolelle jakaukselle kammattuna. Korollisia saappaita käytän kyllä kevät-, syksy- ja talvisaikaan periaatteessa aina, mutta toki esim. lenkille laitan siihen hommaan sopivat jalkineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalia itselleen sekä lapsilleen monia eri harrastuksia. Haalia myös niin paljon tekemistä et on aina kiire. Viikonloput reissataan leffoissa, kylpylöissä ja ainakin muutama kerta vuodessa ulkomailla. Audi olis hyvä olla. Ruokana vuohenjuustoja, punasta lihaa harvoin, tofua jne. Merkkivaatteisiin pukeuduttava ja leikattava vino otsatukka. Korolliset saappaat äidillä, aina.

Vierailija
4/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
5/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei osu kohdalleen. Mikään ei olisi kamalampaa kuin olla koko ajan jonnekin menossa.

Vierailija
6/6 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sais syödä pastaa ja leipää, siis karpata pitäis. Ja syödä salaatteja.

Mutta oikeasti, mun mielestä tuohon kysymykseen ei ole yhtä ainoaa vastausta. Ei ole mitään yhtä ainoaa trendiä, vaan erilaisten ryhmien (jotka erottuvat toisistaan koulutuksen, poliittisen vakaumuksen, ideologian, harrastuksen, alakulttuurin, elämänkatsomuksen jne perusteella) sisällä on tiettyjä trendejä. Mitään yhtä, oikeaa tapaa olla in ei ole.

Eli jos ap haluaa olla in, kerro vähän itsestäsi, niin voimme auttaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän