Tesla vai Polestar ? Valinta tehty
Molemmat kokeiltu, nyt tehtiin päätös ja lähdemme just miehen kanssa ilmoittamaan päätöksen. Uusi auto. Neliveto. Valinta on oikeastaan aivan selvä, politiikka tuli mukaan. Mielummin kiinalainen kuin jenkki, Muskin törppöily vaikutti. Eli Volvon sähköinen Polestar tulee meille, toivottavasti saadaan kesällä jo, kohta kuulemme koska tulee. Olette ensimmäisiä joille kerroin.
Kommentit (25)
Okei. Onnea uudesta autosta!
Tuo Trumpin USAn meininki kyllä vaikuttaa tällaisiinkin päätöksiin. Mutta eiköhän pitkään bisnesmaailmassa eläneet muskit ja trumpit sen tienneet
sehän on auto, tapa öliikkua paikasta toiseen, mitä väliä sillä' mitä' naapurit ajattelee :D
Vierailija kirjoitti:
Volvo.
On geely
Ihanko tuossa joku valinta pitäisi edes tehdä? Omalla kohdalla ei tulisi noista kumpaakaan, voisin ottaa Polestarin jos olisi korkeampi auto. Itsellä kriteerit on korkeus, tilat, kantomatka ja multimedian liitettävyys. Tällä hetkellä ottaisin uuden Renault Scenic e-tech mallin mutta odotan, että niitä tulee käytettyinä myyntiin parin vuoden päästä. WLTP 619km ja sisäänrakennettu Googlen ympäristö tekee käytöstä mukavan helppoa (jos Android tuttu).
Mä en uskaltaisi ostaa mitään sähköautoa, koska ihan hetken päästä voi tulla parempaa akkuteknologiaa ja auton arvo tippuu rajusti.
Tällä hetkellä kiinnostavimmat autot ovat urheilullisia bensa-autoja, mutta varjopuolena on kymmenien tuhansien eurojen autovero.
En ostaisi kiinalaista autoa mutta oma on valintasi...
Enkä ostaisi myöskään teslaa..
Miten joku voi laittaa 70000 autoon, muovilaatikkoon jolla siirrytään pakasta toiseen? Osta mielummin metsää, osakehuoneisto, kesämökki, Sijoita ylimääräinen raha vaikka yrityksiin. Aivan järkyttävää tuhlausta viedä rahaa ulkomaille. Hävetkää, isänmaan petturuutta!
Toisin sanoen Muskovitsh vai Kiinan Volvo.
Ootko tosissaan laittamassa rahat elektroniikaan jolla ei ole jatkossa mitään arvoa? Täytyy olla provo .. sähköauto on niinkuin Taulu TV
Pari vuotta vanhan yli 1000hp tesla model s pladin saa jo 85t€ vielä kun odottelee vähän aikaa niin voi hommata sellainen ja kyykyttää bemmipoikia sillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi laittaa 70000 autoon, muovilaatikkoon jolla siirrytään pakasta toiseen? Osta mielummin metsää, osakehuoneisto, kesämökki, Sijoita ylimääräinen raha vaikka yrityksiin. Aivan järkyttävää tuhlausta viedä rahaa ulkomaille. Hävetkää, isänmaan petturuutta!
En ole ap, mutta mulla on jo metsää, kesämökki ja osakesijoituksia. Tarvitsen lisäksi hyvän auton työssäkäymistä varten. Siksi minä voin laittaan ihan hyvällä mielellä 70000 uuteen autoon. Osakehuoneistolle ei ole käyttöä, vuokratuotto on liian pieni.
Minäkin mietin pitkään. Päädyin sitten Mitsubishi Pajeroon vm -92. Ajettu vaan 240 000 km. Hieman korotettu, oikea neliveto.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta vanhan yli 1000hp tesla model s pladin saa jo 85t€ vielä kun odottelee vähän aikaa niin voi hommata sellainen ja kyykyttää bemmipoikia sillä.
Swasticar on liian nolo
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolle tuo 70k€ ei ole kummoinen raha ja sitä ei tarvitse miettiä.
Jos ostaa geelyn kannattaa tarkistaa onko stereot aidot 🤣
https://arstechnica.com/cars/2025/02/chinese-volvo-customers-report-fak…
Minulla kova mietintä Pikkusähköstä, Polestar 2, mersu vai toyota, folkkarin DSG oli niiin paska ja minulle kallis virhe, etten katsokaan enää sen konsernin tuotteisiin....
Ei työttömän mielikuvitusvalinnat hirveästi kiinnosta, kuule.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kova mietintä Pikkusähköstä, Polestar 2, mersu vai toyota, folkkarin DSG oli niiin paska ja minulle kallis virhe, etten katsokaan enää sen konsernin tuotteisiin....
Osta sähködildo
Volvo.