Millainen paikka Nummela on asua?
Olen alkanut kiinnostua Nummelasta asuinpaikkana. Ulkopuolisen silmin näyttää viihtyisältä, ikäänkuin pieneltä kaupungilta. Palveluja ja kauppoja tuntuu olevan paljon enemmän kuin Kirkkonummella, jossa nyt asumme.
Miten lapsiperheet mahtavat viihtyä? Millaiset päiväkodit ja koulut Nummelassa on?
Kommentit (6)
mikäs siellä nukkuessa.
Meitsille oli vähän liian kaukana, kun kävi Hesassa töissä.
Tuttu perhe on asunut jo vuosikymmenet. Heillä on mennyt taloudellisesti Erittäin hyvin. Jotkut asukkaista eivät kestäneet tätä vaan on tullut kirjallisia ja puhelimitse uhkauksia + ihan suoraa kakkaa postilaatikosta.
Ja tämä ei todellakaan ollut vitsi. Kaikki Nummelalaiset varmasti tuntevat kyseisen perheen.
Appivanhemmat myi pienen paritalon puolikkaan, joka oli 80-luvun kuosissa yli 200 000 €:n. Mun mielestä ostaja maksoi ihan sairaasti ylihintaa.
mutta asioin nummelassa ja neuvola on siellä. Minusta oikein mukava paikka vaikka espoosta tulen itse. Näppärä ajaakin sitten motaria helsingin suunnille.
Ja ollaan tykätty. :) Palvelut pelanneet meidän kohdalla hyvin, tosin päivähoitokuvioista ei vielä ole kokemusta, mutta muilta kuultuna nekin toimii. Lääkärille on saatu aika, kun on ollut tarve jne. Kauppoja on riittävästi (meille kun riittää, että Prisma on lähellä.. :D).
Espoosta muutettiin ja tuntuu, että täällä on paljon helpompi tutusta uusiin ihmisiin, kuin kaupunkimiljöössä.
Levottomia alueita on ja tyytymättömiä kovin (ainakin nettikirjoitusten perusteella), mutta täällä nummenreunamilla ainakin on vallan rauhallista ja mukavaa. :)
Että meidän puolesta tervetuloa. :)