Tekis mieli sanoa miehelle että hakee seksinsä vieraista
itselläni kaikenlaiset halut kuolleet. Eikä toista ilmeisesti voi ilmeisesti vaatia ilman seksiä olemaan. Halujen kuoleminen johtuu tapauksesta jossa mies pani minua kun olin lähes tiedoton. Ei ole sen jälkeen kiinnostanut.
Olisikohan se sitten suhteen loppu jos tuolle antaisi luvan käydä vieraita höyläämässä? Jäisi niille teille?
Kommentit (8)
Seksi ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Ei haittaisi jos mies hakisi seksinsä muualta.
Mulle sopisi hyvin moniavioisuus, siis niin että ois toinen vaimo mun lisäksi. Se toinen vois toimia sängynlämmittäjänä.
on avioliitossakin rikos. Koko suhdetta kannattaisi miettiä perusteellisesti, ei vain seksiä.
Halujen kuoleminen johtuu tapauksesta jossa mies pani minua kun olin lähes tiedoton. Ei ole sen jälkeen kiinnostanut.
että jos mies lähtee seksiä muualta hakemaan niin tuskin siitä hyvää seuraa. löytää jelposti uuden naisen tai muuta. seksi on koukuttavaa. jos se sujuu paremmin vieraan kuin oman vaimon kanssa, ni riski jäädä vieraan matkaan lienee suurempi.
mutta se ei ole minulle enää ongelma. Asiasta on puhuttu, mies ollut pahoillaan ja katuvainen ja olen antanut sen anteeksi. Suhde on muuten hyvä, mies kunnollinen enkä eroa halua.
Seksin suhteen haluja ei kuitenkaan tule takaisin vaikka kuinka yrittäisin.
ap
on avioliitossakin rikos. Koko suhdetta kannattaisi miettiä perusteellisesti, ei vain seksiä.
Halujen kuoleminen johtuu tapauksesta jossa mies pani minua kun olin lähes tiedoton. Ei ole sen jälkeen kiinnostanut.
että jos mies lähtee seksiä muualta hakemaan niin tuskin siitä hyvää seuraa. löytää jelposti uuden naisen tai muuta. seksi on koukuttavaa. jos se sujuu paremmin vieraan kuin oman vaimon kanssa, ni riski jäädä vieraan matkaan lienee suurempi.
toivottavasti menee jo vkloppuna työmatkallaan. Rovaniemen naiset, olkaa valmiita antamaan..