Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tukia saa työtön yksinhuoltaja?

Vierailija
16.02.2010 |

Olen niin täynnä tuota ilkeää ja ylimielistä paska miestä, että ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuiin lähteä. Toimeentulo vaan pelottaa. Mulla ei vakityöpaikkaa, vaan teen pätkätöitä. tällä hetkellä olen työtön. Masentaa. Olispa edes vakituinen työ. Mistähän saisimme asunnonkin?? lapset 4v ja 5v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämästä tulee tosi rankkaa. Yh:n tuet ovat olemattomat (mahdollinen asumistuki, minimielatustuki ja lapsilisän yh-korotus. Yritä löytää työtä!

Vierailija
2/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka työtön yksinhuoltaja saa kaiken maailman etuja. Tulee lehtiä, on isot televisiot.Käy ulkona syömässä ja ostelee koko ajan vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä upporikkaita toimeentulotuella eläjiä oikeasti asuu. Taitavat kuulua samoihin kaupunkilegendoihin kuin luksusautoilla ajelevat mamut joiden kodeissa on taulutelevisiot ja viihdekeskukset. t. köyhä yh jolla ei televisiota, ei lehtiä, eikä syödä edes mäkkärissä.

joka työtön yksinhuoltaja saa kaiken maailman etuja. Tulee lehtiä, on isot televisiot.Käy ulkona syömässä ja ostelee koko ajan vaatteita.

Vierailija
4/4 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet lapset, isoin ala-asteella. Menotkin on siis pienet. Ei isoja päivähoitomaksuja, äiti töissä (1800,-brutto) ja lapset saa minimielatustuen isältään.

Asumistuki, tv (ei taulu-, mutta ei lupaakaan), ei harrastuksia sen paremmin äidillä kuin lapsillakaan (asutaan metsässä), ei autoa, ei luxuskämppää (rivi-3+sauna).

Mutta en vaihtaisi takas ukon luoksekaan!!!! Mieluummin täällä yksistäni kuin sen kanssa! On se vaan niin nöyryyttävää ruinata rahaa yhteisiin menoihin. Sen menot varmaan nousi hurjasti, kun kätevä emäntä lähti meneen!!! Ei halpaa kotiruokaa, ei eväitä, ei siivouspalvelua, ei seksiä jne.... Ne toiminnot taitaa kaikki olla sille maksullisia.... HIHHIH.