Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttumainen ämmä vastailee hetken!

Vierailija
05.02.2010 |

Kysy tai avaudu! Jos kaipaat neuvoja niin voin auttaa potkimaan elämäsi parempaan suuntaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kaikilla pelkkä potkiminen auttaa :)

Vierailija
2/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko se sä joka vamppasit perheenisän tost naapurist?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monilla tuntuu nousevan niskakarvat pystyyn kun nainen ei olekkaan se alistuva ressukka joka aina laittaa miehen ja lapset etusijalle ja itse tyytyy tähteisiin.

3, en ollut minä, en ikinä hyökkää toisia naisia vastaan! Tekisin tuon ainoastaan mikäli joku pyytäisi minua testaamaan miehensä uskollisuuden.

ap

Vierailija
4/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kuulen itsekin olevani kyseisen kunniamaininnan arvoinen naishenkilö.

Vierailija
5/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat ehkä nämä;

- Et kunnioita kenenkään mielipidettä (varsinkaan typerää, lapsellista ja huonosti perusteltua) vain sen takia, että sanojalla on penis.

- Et alistu automaattisesti kotiorjaksi ja miehen palvelijaksi.

- Uskallat olla oma itsesi, silläkin uhalla että yleisen mielipiteen mukaan naisen pitäisi olla ihan erilainen.

- Et kunnioita miehen uraa omaa uraasi enemmän, vaan pidät itsestään selvänä että jos lasten kanssa pitää jäädä sairaslomalle, isä pitää automaattisesti 50% päivistä. (tällä saa muuten joissakin paikoissa miehen pomot ihan shokin partaalle, kannattaa kokeilla!)

- jne. jne.

Ylipäätään kaikki, missä ei korostu miesten ylivertaisuus, vaan tasa-arvo tai -hui!- ehkä jopa naisten paremmuus, ovat omiaan ajamaan tietynlaiset ihmiset raivon partaalle.

Vierailija
6/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivia ovat myös nämä:

- Pidät naurettavina naisia, jotka yrittävät olla toisia naisia parempia pyrkimällä olemaan yksi "äijistä"

- Et suostu vähättelemään tai puhumaan pahaa omasta sukupuolestasi, etkä todellakaan selitä mitään "nainen on naiselle susi" sontaa.

ap

Vierailija
7/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alistunut melkein kaikkiin mainitsemiisi asioihin miehen hyväksi, eikä se peniskään niin kummoinen ole. Silti olen veemäinen ämmä. Olenko nyt enempi v....mainen kuin sinä vai toisinpäin?

Vierailija
8/10 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin asut? ootko vetävä? minkäikänen?

voisitko testaa mun miehen uskollisuuden?

-XX

Vierailija
9/10 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keksit kaikenlaisia aloituksia ja provoja?

Vierailija
10/10 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menen lukemaan tiistaiseen tenttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan