MILLÄ OIKEUDELLA ANOPPI LÄHETTÄÄ KAKARANSA
Kommentit (33)
En ymmärrä näitä ap:n teilaajia ja haukkujia. Siis onko jollain pokkaa väittää, että ei se nyt mitään haittaa jos kaksi yövierasta tupsahtaa oven taakse klo 21.30 ??? Meillä olisi mahdollisesti omat lapset jo nukkumassa (heräisivät?), itse väsyneenä työpäivän jälkeen ja aamulla aikainen lähtö töihin ja hoitoon. Hoitele siinä sivussa sitten anopin lapsille ruokaa ja huolehdi heidän kouluun lähtönsä. No huh!
Itse ottaisin yhteyttä sosiaalipuolelle ja tekisin yhtään arkailematta lastensuojeluilmoituksen. Ja anopille sanoisin paskan suorat sanat ja yhteydenpito katkolle.
käyttä sanaa kersa. Todennäköisesti lapset eivät alvariinsa tule kylään klo 21.30 ja riippuu täysin sukulaisten välisistä suhteista miten tuohon suhtautuu.
..anopilla on tulossa hoito yökylään ja sen takia pitää saada lapset pois tieltä. 15-vuotias voisi muuten ihan hyvin jäädä kotiin ja pitää huolta nuoremmasta sisaruksesta. Ja oikeasti AP haluaa meidän tuomitsevan anopin epäsiveellisen käytöksen, josta anopin kaikki lapset joutuvat kärsimään, eikö totta?
Sillä eihän sitä voi sallia, että aikuisella naisella ja äidillä olisi yksityiselämää, josta hän pitää kiinni siitä huolimatta, että toiset joutuvat joustamaan.
Hänelle oli varmaan raskasta kun jouduin tulemaan pakoon heille monestikin kun isä riehui kännissä. Ei onneksi koskaan heittänyt ulos kun tulin vähillä vaatteilla oven taka itkemään. Monta kertaa jouduin lähtemään liftillä pakoon vain vaatteet päällä. Muutaman kerran en ehtinyt edes hanskoja ja pipoa ottaa matkaan. Kengät ja takki kainaloon ja sukkasillaan tien varteen peukalo pystyyn ja veljen luo kaupunkiin karkuun. Muutaman kerran mentiin äidin kanssa kahdestaan. Veljeni on minua 15 vuotta vanhempi ja olen hänelle ja hänen vaimolleen todella kiitollinen, että ottivat minut aina vastaan.
Mitä sitten jos te ette olisi olleet kotona? Myös sen takia pitää kysyä, sopiiko tulla yökylään.
kysymisestä puhumattakaan, että lapsensa ovat tulossa yökylään. Sinäkin varmaan lähettelet lapsiasi sukulaisille yökylään yömyöhään, mitään ilmoittamatta?
..anopilla on tulossa hoito yökylään ja sen takia pitää saada lapset pois tieltä. 15-vuotias voisi muuten ihan hyvin jäädä kotiin ja pitää huolta nuoremmasta sisaruksesta. Ja oikeasti AP haluaa meidän tuomitsevan anopin epäsiveellisen käytöksen, josta anopin kaikki lapset joutuvat kärsimään, eikö totta? Sillä eihän sitä voi sallia, että aikuisella naisella ja äidillä olisi yksityiselämää, josta hän pitää kiinni siitä huolimatta, että toiset joutuvat joustamaan.
Lastensuojeluasiahan tuo on. Toin vain esiin näkökulman, jota kukaan muu ei ollut vielä sanonut ääneen.
Tietysti voi myös epäillä että tuo 15-vuotias nuori on ihan oma-aloitteisesti lähtenyt karkuun, teinit kun eivät ole kovin innoissaan uusista isäpuolista yleensä.
ymmärtäisin tuollaisen yllätyslastenhoidon, jos olisi joku hätätilanne. Hyviin tapoihin kuuluisi se, että edes soitettaisiin ennen, kuin tuodaan yöksi hoitoon ja kysyttäisiin sopiiko. Taitaa anoppisi olla paskasakkia..
jäänyt avaimet kotiin,anoppi ei vastaa puhelimeensa. Olisihan se jo sieltä yövuorosta kotiutunut tähän aikaan? Olisi voinut vaikka soittaa kun pääsee töistä kotiin että voin turvallisin mielin lähettää lapset takaisin kotiin. Mitä tässä nyt tekemään,pää tässä hajoaa. Mies joutui lähteä töistä aikaisemmin kotiin jotta 8-vuotias pääsee lämpimään sisään,15 vee meni kaverillensa kylään. Helvetti mitä touhua, menee siinä määrin yli kun mieheni joutuu kärsiä seurauksia kun lähti aikaisin töistä. Ei 8-vuotiasta poikaa voi oven ulkopuolelle jättää kun on tuollainen lumipyrykin
AP
ennen kuin oppivat käyttäytymään. Olen tämän sanonut sekä kersoille että äidilleen. Myös mieheni on sanonut asiasta.
Meillä ei kiroilla, ei hypitä sohvalla eikä varsinkaan potkita koiria ja sitten ihmetellään miksi koira murisee pojille kun tulevat kylään.
eipä sillä, anoppi ilmoitti viimeksi että "olen jättänyt näiden lasten kasvatuksen herran haltuun" että siltä pohjalta. Juuri tänään kun tultiin mummolasta pohdittiin miehen kanssa yhdessä ettei näiltä pikkuveljiltä ole koskaan kuulunut kiitos tai ole hyvä...
ettekö ole yhtä perhettä?
Olisit valinnut mieheksesi ihmisen, jolla ei ole äitiä, isää, sisaria etc....
olet muuten vitun tyhmä, sanoisin