Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLÄ OIKEUDELLA ANOPPI LÄHETTÄÄ KAKARANSA

Vierailija
16.02.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että lapset ovat syyttömiä. Toivottavasti lapset eivät joudu kuuntelemaan aikuisten keskustelua siitä että "ne pirun kakarat tulee taas meille".... Lapset nimittäin ottavat itseensä tosi paljon ja aikuiset eivät sitä aina hoksaa..Ei ole lasten vika jos heitä pompotellaan.

Vierailija
2/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole lasten vika. Meillä on mieheni kanssa vain melko köyhät ajat nyt meneillään,mitä tarjoan lapsille iltapalaksi kun jääkaapissa paistaa vain valo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa anopin kanssa asiasta, kun lapset eivät ole paikalla.

Vierailija
4/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenäänkin olla kotona...

Ja ihan sillä oikeudella anoppisi varmaankin näin tekee, kun on huomannut että te ette osaa pitää puolianne.

Vierailija
5/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että laittaa ainakin evästä mukaan seuraavalla kerralla.

Vierailija
6/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö voi tulla veljensä kotiin ilmoittamatta? Oikeesti? Mieti nyt ...onko sulla sisaruksia, tai useampia lapsia? Ettes häpeä!

Selvitä anopin kanssa toisella ajalla. Mutta aattele miltä tuntuu 15 ja 8 vuotiaista tämä tilanne.

Vierailija
7/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 sisarusta,kiitos kysymästä. On se mukavampaa ilmoittaa etukäteen tulostaan että voi varautua esim sillä että voimme tarjota heille ruokaa. Ja kyllä helvetissä otan nokkiini,lapset saapuvat oven taakse 21:30 !!

Vierailija
8/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö voi tulla veljensä kotiin ilmoittamatta? Oikeesti?

Vierailija
9/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaako sisarussuhde siihen että voi änkeä yökylään vaikka viideltä yöllä? Oletpas idiootti. Minä olisin käskenyt kakarat takaisin kotiinsa,kyllä he siellä keskenäänkin pärjäävät!

Vierailija
10/33 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopillasi ole mitään oikeuksia heivata lapsiaan sinun ja miehesi luokse keskellä yötä

Vierailija
11/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi oli, kun lähetti yhden lapsistaan sun luokses ihan asumaan asti, joudut sitä sietää joka ikinen päivä, kun mokoma laiska akka e3i pojastaa huolehdi :)

Vierailija
12/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö ole yhtä perhettä? Olisit valinnut mieheksesi ihmisen, jolla ei ole äitiä, isää, sisaria etc.... olet muuten vitun tyhmä, sanoisin

Vierailija
13/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaton nössö, joka pystyy vain raivoamaan keskustelupalstalla, muttei sanomaan anopille suoraan.

Ei kukaan noin toimi jo vastassa on itseään ja kotiaan kunnioittava ihminen, joka osaa sanoa EI.

Vierailija
14/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle oli varmaan raskasta kun jouduin tulemaan pakoon heille monestikin kun isä riehui kännissä. Ei onneksi koskaan heittänyt ulos kun tulin vähillä vaatteilla oven taka itkemään.

Monta kertaa jouduin lähtemään liftillä pakoon vain vaatteet päällä. Muutaman kerran en ehtinyt edes hanskoja ja pipoa ottaa matkaan. Kengät ja takki kainaloon ja sukkasillaan tien varteen peukalo pystyyn ja veljen luo kaupunkiin karkuun. Muutaman kerran mentiin äidin kanssa kahdestaan.

Veljeni on minua 15 vuotta vanhempi ja olen hänelle ja hänen vaimolleen todella kiitollinen, että ottivat minut aina vastaan.

Vierailija
15/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi kasvatus keinot nuorempiin poikiin noin kehnot?

Kuulostaa provolle tai sit ap on aika ikävä ihminen ja omasta mielestään täydellinen.

15v voi lähettää takas kotiin yöksi jos ei käyttäydy ja silloin luulis saavan 8v kuriin.

Vierailija
16/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meille saa ainakin mun sisrukset tulla ilmoittamatta milloin vain --> keskellä yötä, aamuyöstä, aamulla, päivällä, illalla!!!! Siis milloin vain!!! Ja vieläpä tehnyt selväksi että saa tulla...

Vierailija
17/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin muut lapset ovat potkittu koulusta pois yläasteella,asuivat kotona vielä 25-vuotiaina ilman duunia ja peruskoulutustakin. Anoppia ei kiinnosta lastensa elämä, rahat hän ryyppää ja käyttää milloin millasiin huvituksiin, muttei lapsiin.

Olin eilen illalla hieman pinna kireällä,minua suututtaa se ettei anoppi tajua miten hänen käytöksensä vaikuttaa lapsiinsa. Olin ehkä hieman tyly,en kuitenkaan lapsille alkanut raivota.

Noloa on muutenkin se,ettei jääkaapista löytynyt edes maitoa. Kaupat kaikki kiinni eikä meillä ole molemmille edes nukkumapaikkaa, saivat nukkua varapatjalla ja sohvalla. Anoppi olisi mielestäni voinut edes ilmoittaa että lasten pitäisi päästä yöksi,että olisimme voineet varautua ostamaan ruokaa neljälle hengelle.

Rakastan sisaruksiani ja mieheni sisaruksia myös,mutta koti on minulle paikka jossa haluan rauhoittua. Olen erittäin väsynyt kun painan mieheni kanssa niska limassa duunia paskalla palkalla,nyt on kuitenkiin arkipäivä ja lapset piti laittaa kouluun etc tämä rumba valvotti koko yön. Anoppi ei edes sen vertaa voi tehdä että vastaisi puhelimeen,en tiedä joutuvatko lapset olemaan meillä tämänkin yön.

Voi että olen kamala ihminen kun annan anopin kohdella lapsiaan kuin paskaa.

Vierailija
18/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä kaksin kotona lain mukaan.

Vierailija
19/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua hyvin ap! Ja ihmiset täällä esittävät vain että heille tämä asia on järkyttävää luettavaa,että sisarukset saa tulla miten haluaa ja blaablaa. Oikeesti, ajatelkaa hitto vähän! ei tässä ole kysymys noista lapsista vaan anopista!

Vierailija
20/33 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten: mieheni oli yöllä yksin jo 5-vuotiaana. Isänsä oli yövuorossa silloin töissä. Ei tehnyt hyvää psyykelle. Mieheni on liian itsenäinen ja ei osaa luottaa hommia muille.