Pituuseronne?
Tehdääs galluppi ajan kuluksi. Meillä mies 180cm ja itse 152cm
Kommentit (51)
mies 182cm ja minä 161cm. Sopiva pituusero!
ja mies 167, eli olen sentin pidempi ;). En ole koskaan osannut olla itseäni selkeästi pitempien miesten kanssa, mikä taitaa olla aika epätavallista..
minä 172 ja mies 197
ihanaa kun mies on pitkä :)
itse olen 183cm ja mies 175cm. hän on myös reilut 20 kg painavampi joten taidamme olla hassunnäköinen pariskunta :D
Suomessa miesten tilastoitu keskipituus on 178 cm. Se on mm. armeijasta johtuen varsin luotettavaa dataa, mutta siltikin tällä palstalla on nopeasti katsottuna keskipituus lähemmäs 190 cm. Olisikin mielenkiintoista tietää miksi tällainen tilastoharha?? Valehtelu kenties?
minä 159,5cm ja mies 185cm. Onpa kivaa ku saa laittaa miten pitkäkorkoiset kengät vaan tahtoo ;)
miksi joku haluaisi valehdella miehensä pituuden?minun on 200cm eikä se mitään helpota eikä ole millän lailla makeeta, päinvastoin.autossa hänen taakseen ei mahdu kukaan, linnanmäellä ei pääse kun muutamaan laitteeseen, bussissa jalat ei mahdu mihinkään.ei siis hurraamista.
eli 22cm erotusta... Neuvolassa tytön pituusennuste oli 164cm, eli taidan jäädä perheen lyhkäsimmäksi :)
Suomessa miesten tilastoitu keskipituus on 178 cm. Se on mm. armeijasta johtuen varsin luotettavaa dataa, mutta siltikin tällä palstalla on nopeasti katsottuna keskipituus lähemmäs 190 cm. Olisikin mielenkiintoista tietää miksi tällainen tilastoharha?? Valehtelu kenties?
itse meinasin ihmetellä, kuinka pätkiä 170-175 senttisiä miehiä joillain on, kyllä niitä on pikasilmäyksellä enemmistä.. Ja kyllä nyt varmaan 90%vastanneista laittoi sen 1-2 cm lisää, myönsi taikka ei.. ;)
Pituuseroa on täsmälleen 27 cm, mutta tällaisessa vapaamuotoisessa keskustelussa saatan pyöristää sen kolmeenkymmeneen. En olekaan arvannut, että joku ottaa nämä niin vakavasti! :D
majakka ja perävaunu tällä eli minä 150cm ja mies 183cm eli 33cm eroa.
huomasin vasta maistraatissa otetuista kuvista miten hassun näköinen pari ollaankaan. yhdessä 7 vuotta eikä kumpaakaan pituusero haittaa. ompahan nallekarhu jota halata ja jonka syliin mennä kokonaan.
joten olen 3cm miestä pitempi, ennen kuin hänet tapasin käytin paljonkin korkea korkoisia kenkiä mutta enää vain harvoin (kun olen yksin jossain) Mutta eipä se nyt juurikaan harmita, en miestä vaihtais :)
Ne pätkät miehet eivät ole saaneet itselleen naista ja perhettä. Eli heitä ei lasketa tällaisiin kyselyihin!
Olen itse 160cm pitkä (?) ja pahaa tekee joskus kun joku 170cm pitkä mies tulee tanssittamaan. Saati sitten joku lyhyempi, hui!
Mieheni on 190cm, eli pituuseroa on 30cm. Äitini toinen mies oli 194cm ja äitini 156cm. Siskoni on minua muutaman sentin pidempi ja hänen miehensä on 193cm. Toisen siskoni ex oli 201cm pitkä. Ehkä meillä vaan veri vetää tuonne pitkiin miehiin...
joten näytän miestäni pidemmältä. Minusta on myös kätevää, että ollaan näin samankokoiset, ei tarvitse autossa siirrellä penkkiä, kun kuski vaihtuu ja voin lainata mieheni vaatteita.