Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan miehen työtä!

Vierailija
16.02.2010 |

Mieheni työmatkat ovat lisääntyneet viimeisen vuoden aikana ja se rassaa perhettämme. Itsellänikin on usein kiirettä töissä ja miehen matkojen aikana töitä kasaantuu kun en pysty tekemään täyttä työpäivää tuolloin.

Lisäksi silloin joskus harvoin kun minulla sattuu olemaan jotain työhön liittyvää, ei pakollisia tapahtumia tai tilaisuuksia missä tapaisin mahdollisia yhteistyökumppaneita, työkavereita vapaalla tms. niin miehellä on takuuvarmasti matka just silloin.

Tulevan kahden kuukauden aikana olisi kaksi tilaisuutta mihin olisin halunnut osallistua, mutta eipä onnistu taaskaan. Jään aina ulkopuolelle ja se suoraan sanottuna ottaa päähän rankasti.

Ja mies ei työtään vaihda, ei edes halua yrittää ja tokkopa näinä aikoina olisikaan kovin helppoa. Ei siis auta muu kuin kärsiä ja kasvattaa sarvia otsaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä matkapäivärahat tuo kuitenkin aika kivan lisän kuukausiansioihin!

Vierailija
2/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainossa. Mies maksakoon sulle paljon hoitoapua tai vaihtakoon työtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä matkapäivärahat tuo kuitenkin aika kivan lisän kuukausiansioihin!

Ostan itselleni sitten jotain kivaa, mutta ei sekään auta pidemmän päälle. Tuohan matkat toki vähän helpotusta myös taloudelliseen tilanteeseemme, mutta sekin on laiha lohtu.

ap

Vierailija
4/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka saa lapsenpiikaa menojesi ajaksi?

Vierailija
5/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa ruveta moittimaan ja vaatimaan vaihtoa. Itse en ainakaan hyväksyisi, että puolisoni sitä minulta vaatisi, joten en voi minäkään vaatia sitä häneltä: toiselta ei voi vaatia enempää kuin itseltään.

Mielestäni ap:n tilanteessa vakivahti lapsille on oikea ratkaisu.

Vierailija
6/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan minäkin. Esim. hoitopaikka.nettiin voi laittaa hakuilmoituksen. Itse löysin ihanan hoitajan sitä kautta.