Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio Helsingissä asuvat äidit

Vierailija
16.02.2010 |

Voisitteko auttaa, jos tiedätte. Minulla on kaksi alla 3v lasta. olisiko mitään paikkaa missä voisin itse harrastaa liikunta päivisin lapset mukana tai vaikka lasten kanssa. Jumppaa, joogaa yms, joka olisi oikeasti itsellekin liikuntaa eikä sellaista taaaperojumppaa. En halua kuitenkaan jättää lapsiani jumppasalien lapsiparkkiin. Kiitos mahdollsista vihjeistä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua jättää lapsia hoitoon, etkä harrastaa mitään sellaista liikuntaa, jota harrastetaan yhdessä lasten kanssa (äiti-lapsi -jumppaa siis et kelpuuta aloituksesi mukaan).

Ei kai siihen mitään vaihtoehtoja jää?

Kun ei ne taaperot voi aikuisten jaloissakaan vipeltää.

Vierailija
2/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun varmaan anneta ottaa lapsia sinne häiriköimään. Lapsiparkit on juuri näitä tilainteita varten. Miksi ne eivät käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseni varmasti vähän huonosti. Siis äiti-lapsi jumppa olisi hyvä ratkaisu, jos olisi sellaista jumppaa, joka äidillekin olisi liikuntaa. Olen käynyt muutamassa, jossa lapsia heijailtiin yms. se oli jumppaa taaperolle. Lisäksi tietääkö voinko yleensäkään osallistua näihin kahden lapsen kanssa. Toinen alle vuoden. Kiitos

Vierailija
4/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tenavajumpassa saa aikuisetkin jumpata

Vierailija
5/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi rintareppuun ja toinen rattaisiin ja reippaalle kävelylle?

Ei minullekaan oikein mitään muuta tule mieleen, jos et kerran erilaisiin äiti-lapi-jumppiin halua tai et halua jättää lapsia lapsiparkkiin.

-Mikä vika niissä äiti-lapsi-jumpissa/joogissa/tanssitunneissa sitten on? Ihan varmasti saat liikuntaa sellaisessakin.

Myös kotona voi liikkua: ei aina tarvitse lähteä salille tai ohjattuun ryhmäliikuntaan. Itse totuin pienen lapsen yh:na harrastamaan kotona monenlaista liikuntaa (pilatesta, erilaisia jumppia, kuntopyöräilyä) ja nykyään en enää edes viitsi lähteä mihinkään tunneille, vaikka voisin: säästyy (matka)aikaa ja rahaa. Osta erilaisia dvd-julkaisuja; niitä on laidasta laitaan ja lajista lajiin ja ohjeistus on tosi hyvä. Lisäksi niissä on yleensä eri tasoja: "alkeet", "edistynyt" jne.

Harvoin sitä 20 ihmisen ryhmätunnillakaan sen yksilöllisempää opastusta saa kuin jos ammattilainen neuvoo dvd:llä oikeat liikkeet ja sarjat.

Osta kotiin kuntopyörä/soutulaite tai ihan mikä vaan ja jumppaa kun lapset ovat päikkäreillä tai leikkivät/katsovat tv:tä...

Vierailija
6/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jumppa oli tarkoitettu vain aikuisille.

Lapset saivat olla samassa salissa toisella puolella juoksentelemassa ja leikkimässä.

Tosi hyvin ainakin silloin meni ja kukaan lapsista ei juoksennellut jaloissa.

Käypä kurkkaa Tapanilan erän sivut, josko vielä tälläinen olisi siellä.

Kerran viikossa oli silloin.

Vierailija
7/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan pidä lapsiparkeista. lapseni ovat aika pieniä eivätkä viihdy niissä. Hoitajat eri tasoisia. Meillä n siis alkavat itkemään ja tunnilta haetaan pois. Eivät ole tottuneet jäämään ihan vieraiden kanssa ja parkeissa pitäisi olla tottunut. Lisäksi minulle sanottiin ettei mielellään oteta alle 1-vuotiasta. Juoksusta pidän. Tietääkö joku sellaisia juoksurattaita, joissa voisi olla kyydissä kaksi? MEillä kyllä kahden rattaat mutteivat hyvät juostessa. Hyvät juoksurattaat voisivat olla keväällä tosi hyvä!! Nyt tässä lumihangessa ei kyllä voi juosta ja työntää kahta...

Vierailija
8/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takavuosina päiväsaikaan jumppa, johon sai ottaa lapset mukaan. Olisikohan vielä?

Vierailija
9/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista äiti-lapsi jumppaa on varmasti useammallakin seuralla täällä. Missäpäin asutte täällä?

Esim. Pohjois-Helsingissä Kannelmäen voimistelijoilla on perheliikuntaryhmiä, itse olen käynyt siellä aikoinaan kaksivuotiaan kanssa:

http://www.kannelmaenvoimistelijat.fi/lastentuntiselosteet.php

Muita näkyy olevan mm:

http://kirppanat.net/?s=jumpan

http://www.liikkunen.fi/Kurssit.php?course=3

Työväenopistollakin on äiti-lapsi -jumppaa:

http://www.hel.fi/wps/portal/Tyovaenopisto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT…

Vierailija
10/10 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi